Jonte.L
Silver
Jag ska leta om jag hittar den typiskt att den verket ha ramlat avNÄgon som har en extra skyddsgrunk för sensorn till Rangeman?
Min första chansning Àr @roosterman kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag ska leta om jag hittar den typiskt att den verket ha ramlat avNÄgon som har en extra skyddsgrunk för sensorn till Rangeman?
Eller hur! Riktigt kul att se, men har tyvÀrr lite dÄlig koll pÄ de referenserna förutom G-9000. KÀnner dock igen Riseman och ICERC-modellerna.Wow, just wow!
Flera guldklimpar dÀr.
AW-570-9A Mudman
G-9000MC-8 Mudman "Snö- eller City- Camo?"
GW-9010 (MB6) Mudman
DW-9100B-2AV Riseman (2st!)
4st ICERC Jellys bakersta raden pÄ första bilden
ser ut att vara DW-9200 och DW-8600 (osÀker pÄ exakta ref).
I vÀntan pÄ besiktning, a.k.a. företagshÀlsovÄrd.
![]()
Förutom arkivonsdag blev det Àven gul-onsdag![]()
![]()
Gult frÄn arkivet, 2023-04-16
![]()
Surf med gult 2023-07-03.OK dÄMer gult frÄn arkivet. Maj-22
![]()
Jag fick med en extra jellygul till ett kit jag köpte nyligen, annars har jag bara originalen som sitter pÄ klockorna.NÄgon som har en extra skyddsgrunk för sensorn till Rangeman?
Jonte.L aka Falköga hittade den och skickar men tack ÀndÄJag fick med en jellygul till ett kit jag köpte nyligen , annars har jag bara originalen som sitter pÄ klockorna.
Den dÀr Àr riktigt somrigSommar G
![]()
Ja den Àr nice. TrÀnar pÄ att anvÀnda den utan att noja för att den ska bli gulDen dÀr Àr riktigt somrig![]()
Sommar vibe![]()
![]()
Banne mig om det inte hypotetiskt kanske kommit ett pakÀÀÀÀÀÀÀÀt till ombudet med en vit 6900 idagSommar G
![]()
NÀmen, sÄ det kan bli iblandBanne mig om det inte hypotetiskt kanske kommit ett pakÀÀÀÀÀÀÀÀt till ombudet med en vit 6900 idag![]()
Lite som denna dÄ, gillar den skarpt men vÄgar inte ha den sÄ ofta pga att de gulnar, min vita tror ja Àr rÀtt ok dÄ den Àr blank, men matt har ja för mig gulnar fortareJa den Àr nice. TrÀnar pÄ att anvÀnda den utan att noja för att den ska bli gul![]()
NÀÀÀmeeenBanne mig om det inte hypotetiskt kanske kommit ett pakÀÀÀÀÀÀÀÀt till ombudet med en vit 6900 idag![]()
JajjemenNu kommer sÀkert en dum frÄga men om man stÀnger av knappljudet pÄ en rangeman (sÀkert andra Gs oxÄ) lÄter alarmet pÄ timer osv ÀndÄ?
Kan inte komma pÄ en klocka som Àr mer komplett Àn den hÀr. Funkar till allt frÄn gym, hantverk och trÀdgÄrdsarbete till skjorta, kostym och finmiddagar.
![]()
Lite som denna dÄ, gillar den skarpt men vÄgar inte ha den sÄ ofta pga att de gulnar, min vita tror ja Àr rÀtt ok dÄ den Àr blank, men matt har ja för mig gulnar fortare
![]()
NÀÀÀmeeenen till i klubben
![]()
SnyggaâŠ.. gw6900 Ă€r sĂ„ nicePakÀÀÀtTackar min bulvan @martaSM30 för hjĂ€lp
![]()
Godisarna fick bli @Roosterwife 's![]()
Det rÄkade visst bli en 50kronors GW-6900(som nu ligger pÄ lite ljusbehandling)
![]()
Kul att prova modellen!PakÀÀÀtTackar min bulvan @martaSM30 för hjÀlp
![]()
Godisarna fick bli @Roosterwife 's![]()
Det rÄkade visst bli en 50kronors GW-6900(som nu ligger pÄ lite ljusbehandling)
![]()