• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Wow, just wow!đŸ€Ż
Flera guldklimpar dÀr.

AW-570-9A Mudman

G-9000MC-8 Mudman "Snö- eller City- Camo?"

GW-9010 (MB6) Mudman

DW-9100B-2AV Riseman (2st!)

4st ICERC Jellys bakersta raden pÄ första bilden
ser ut att vara DW-9200 och DW-8600 (osÀker pÄ exakta ref).
Eller hur! Riktigt kul att se, men har tyvÀrr lite dÄlig koll pÄ de referenserna förutom G-9000. KÀnner dock igen Riseman och ICERC-modellerna.

Kanske fĂ„r bli en vĂ€nda in till den butiken igen om vi tar oss ned till stan och granska varenda hylla sĂ„ man inte missade nĂ„got annat kul đŸ€©
 

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Kul med arkivbilder! HÀr kommer en frÄn januari 2022 pÄ min dÄvarande 6900-trio! Idag har jag endast GW-6900 kvar.

IMG_0483.jpeg
 

ekke

Rolex
2-Faktor
I vÀntan pÄ besiktning, a.k.a. företagshÀlsovÄrd.
1000008287.jpg

Förutom arkivonsdag blev det Ă€ven gul-onsdag 😀
1000000847.jpg

Gult frĂ„n arkivet, 2023-04-16💛

image.jpg

OK dĂ„ 😁 Mer gult frĂ„n arkivet. Maj-22 👍
IMG_20220527_070344.jpg
Surf med gult 2023-07-03.
Inte sÄ stora vÄgor.
Banana for scale.
IMG_20230704_220438.jpg
 

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Ja den Ă€r nice. TrĂ€nar pĂ„ att anvĂ€nda den utan att noja för att den ska bli gul đŸ€Ł
Lite som denna dĂ„, gillar den skarpt men vĂ„gar inte ha den sĂ„ ofta pga att de gulnar, min vita tror ja Ă€r rĂ€tt ok dĂ„ den Ă€r blank, men matt har ja för mig gulnar fortare đŸ€”
1000003491.jpg

Banne mig om det inte hypotetiskt kanske kommit ett pakÀÀÀÀÀÀÀÀt till ombudet med en vit 6900 idag 😁
NÀÀÀmeeen 😍 en till i klubben đŸ’Ș
 

Imre

Panerai
2-Faktor
Nu kommer sÀkert en dum frÄga men om man stÀnger av knappljudet pÄ en rangeman (sÀkert andra Gs oxÄ) lÄter alarmet pÄ timer osv ÀndÄ?
 

Jonte.L

Rolex
Lite som denna dĂ„, gillar den skarpt men vĂ„gar inte ha den sĂ„ ofta pga att de gulnar, min vita tror ja Ă€r rĂ€tt ok dĂ„ den Ă€r blank, men matt har ja för mig gulnar fortare đŸ€”
1000003491.jpg


NÀÀÀmeeen 😍 en till i klubben đŸ’Ș
image.jpg

Japp, trÄkigt. De Àr sÄ jÀkla snygga nÀr de Àr genomskinliga pÄ riktigt. Denna köptes lite gul
 
Topp