Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja sjukt snygga![]()
Japp, trÄkigt. De Àr sÄ jÀkla snygga nÀr de Àr genomskinliga pÄ riktigt. Denna köptes lite gul
TrÄksubMed andra ord en trÄkig DJ. Eller var det sub?
Ja det Ă€r synd. Ăr det solen alltsĂ„. Trodde mer pĂ„ hud och svett etcâŠ.Ja sjukt snyggadumma sol som förstör...
MÄhÀnda en ifrÄn en gemensam bekant?Kul att prova modellen!
âŠkan vara sĂ„ att en mindre variant Ă€r pĂ„ vĂ€g hem till mig![]()
Kan hÀnda!MÄhÀnda en ifrÄn en gemensam bekant?![]()
Som jag förstĂ„r sĂ„ Ă€r det UVn som fĂ„r transparanta att gulna, sĂ„ se finns liksom ingen rĂ€ddning pĂ„ detJa det Ă€r synd. Ăr det solen alltsĂ„. Trodde mer pĂ„ hud och svett etcâŠ.
Bara sÀga till nÀr du tröttnat senNu har det landat en hos mig ocksÄ
![]()
Aha, ja dom gula duger medSom jag förstÄr sÄ Àr det UVn som fÄr transparanta att gulna, sÄ se finns liksom ingen rÀddning pÄ detnÀr den vÀl gulnar sÄ Àr det kört (om man nu vill ha en som inte gulnat)
![]()
- Det var tider detArkivbild
![]()
Jag kan riktigt höra frÄgan frÄn en oinsatt:Arkivbild pÄ nÄgra squares nÀr det begav sig.
![]()
Eller en sprillans med bra pris?Den hÀr har potential att bli ett klipp om budgivningen fortsÀtter som den gjort hittills
Digitalklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Digitalklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Bra priser!Eller en sprillans med bra pris?
(Uppe till vÀnster, FÀltöversten, sthlm)
![]()
Eller en sprillans med bra pris?
(Uppe till vÀnster, FÀltöversten, sthlm)
![]()
Den Àr definitivt bÀttre IRL Àn pÄ bild.Finfint pris pÄ TVB
Tycker dock inte att den gör sig sÄ bra pÄ bild. Ni som har sett den IRL, Àr den starkare Àn pÄ bild?