• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Heads up. Watch only med laddare
74222198672__EA2469C5-B055-4E57-9745-A05C059037B3.jpeg
VÀrldens första solladdade gps-klocka tror jag dom sa i reklamen.
Minns pirret nĂ€r jag hade bestĂ€llt den 😊
Sen var den vÀl sÄdÀr... hade kunnat haft bÀttre instÀllningar. Men tuff!
 

Urtyp

Audemars
Jag Àr pÄ besök i mina gamla hoods och dammsuger sÄklart klockor. Dom hÀr var lite kul, tvÄ NOS. En MRG-130T-8A frÄn 1998 men vad Àr den till höger? En kopia eller? Det ser lite underligt ut med dubbla "light / 24h" knappar? MÀrkt "GIEZ" pÄ första lÀnken.
SÄklart dÄligt foto.
1000019468.jpg
 

Derix

Patek
2-Faktor
Jag Àr pÄ besök i mina gamla hoods och dammsuger sÄklart klockor. Dom hÀr var lite kul, tvÄ NOS. En MRG-130T-8A frÄn 1998 men vad Àr den till höger? En kopia eller? Det ser lite underligt ut med dubbla "light / 24h" knappar? MÀrkt "GIEZ" pÄ första lÀnken.
SÄklart dÄligt foto.
1000019468.jpg
Det ser skumt ut đŸ€”
 

L&W

Patek
2-Faktor
Jag Àr pÄ besök i mina gamla hoods och dammsuger sÄklart klockor. Dom hÀr var lite kul, tvÄ NOS. En MRG-130T-8A frÄn 1998 men vad Àr den till höger? En kopia eller? Det ser lite underligt ut med dubbla "light / 24h" knappar? MÀrkt "GIEZ" pÄ första lÀnken.
SÄklart dÄligt foto.
1000019468.jpg
 

T-wiz

Cartier
2-Faktor
Jag Àr pÄ besök i mina gamla hoods och dammsuger sÄklart klockor. Dom hÀr var lite kul, tvÄ NOS. En MRG-130T-8A frÄn 1998 men vad Àr den till höger? En kopia eller? Det ser lite underligt ut med dubbla "light / 24h" knappar? MÀrkt "GIEZ" pÄ första lÀnken.
SÄklart dÄligt foto.
1000019468.jpg
Ser ut som nĂ„gon pajat vĂ€nstra svarta plastdelen och satt dit en högerdel 🙂
 

Urtyp

Audemars
Det ser skumt ut đŸ€”



Ja, det var det att jag inte fick ihop det med dom dubbla "light/24" men förmodligen Àr det tvÄdelat och nÄgon har klantat sig pÄ fabriken och satt pÄ tvÄ likadana?
 

Sorubim

Audemars
Topp