Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det beror lite pÄ vad du menar, mÄnga tycker att en vanlig square sitter bra pÄ en "smal" handled, men det Àr förstÄs individuellt.Vilken G shock (rund modell) skulle ni rekommendera till smala handleder? Enda jag hittat Àr Casioak GMAS men Àr ute efter en mer klassisk G-shock design, gÀrna med 200 WR.
Tack sÄ mycket! GMA-S2200 var fin men 48.3 x 45.7 i storlek Àr ordentligt för min handled pÄ 16cmDet beror lite pÄ vad du menar, mÄnga tycker att en vanlig square sitter bra pÄ en "smal" handled, men det Àr förstÄs individuellt.
Sökkriterier: Liten, Rund och 200m...
GMA-S2200 kanske?
https://www.g-central.com/g-shock-s-series-gma-s2200-a-smaller-ga-2200/
EDIT: GST-B600 Àr i behÀndig storlek ocksÄ, tror vi har ett par Àgare i trÄden som kanske kan kommentera. FrÄgan Àr om den möter dina kriterier.
https://www.g-central.com/g-shock-gst-b600-is-a-very-compact-g-steel-series-thinner-than-ga-2100/
Den hÀr har potential att bli ett klipp om budgivningen fortsÀtter som den gjort hittills![]()
Digitalklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Digitalklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Gött! Grattis till ett riktigt bra köp dÀr!Rött fÄr ju komplettera guldaren, Àven om det kanske inte var tanken sÄ blev det sÄ.
![]()
STOOOORT pakÀÀÀÀÀÀÀÀt juPak-pak-pak-pakÀÀÀÀt!
![]()
GÄr bra med att dra ner pÄ antalet![]()
Klart den mÄste vara med i den hÀr trÄden,Hörsammar @roosterman :s uppmaning och lÀgger en bild ocksÄ hÀr pÄ min GM-110VG-1A9 som jag köpte i Tokyo för nÄgra dagar sedan.![]()
Precis vad jag ocksÄ fick nÀr jag sÄg den!Klart den mÄste vara med i den hÀr trÄden,Den gav ett jÀkla habegÀr
![]()
- Jaha, du nöp den bÀsta
Snyggt! Passar ju perfekt pÄ armenOch dÀr klev jag pÄ titantÄget. Tack @Nygren för att jag fick möjligheten att ta över regnbÄgsclownen
![]()
Efter den svettigaste lÀnkjusteringen jag gjort kan jag sÀga att den sitter perfekt och Àr:
BĂĂĂ-LING
![]()
![]()
![]()
Har du nyckel eller nÄt annat i metall sÄ kan du prova om det kommer nÄgra gnisstor...Vette tusan om den stora svarta stenen Àr flinta.
![]()
SĂ„ cool, love it. Hade den funnits i typ 40-42mm hade jag slagit till
Visst Àr denSÄ cool, love it. Hade den funnits i typ 40-42mm hade jag slagit till.
BĂ„daKlockbyte, men ska jag ta TVA eller TVB?
![]()