• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Golle_std

Rolex
2-Faktor
Mot Ă„tervinningen ✌
IMG_0356.jpeg
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Vad hĂ€nde med alla de hĂ€r? Fanns ett sug nĂ€r de kom men hysteri osv gjorde att det aldrig blev nĂ„gon, nu ser man dem knappt? đŸ˜„

IMG_9517.jpeg
Tycker fortfarande att de Àr riktigt fina. Men de blev ju alldeles för överprisade pÄ andrahandsmarknaden och dÀr dog det lite för mig. Betalar gÀrna runt list för en spÀnnande modell Àven om den Àr i fint begagnat skick. Men typ dubbelt eller mer Àr inte aktuellt för min del
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Tycker fortfarande att de Àr riktigt fina. Men de blev ju alldeles för överprisade pÄ andrahandsmarknaden och dÀr dog det lite för mig. Betalar gÀrna runt list för en spÀnnande modell Àven om den Àr i fint begagnat skick. Men typ dubbelt eller mer Àr inte aktuellt för min del
Nej det Ă€r samma lika hĂ€r men trĂ„kigt att de inte postas lĂ€ngre, de Ă€r vĂ€ldigt fina att titta pĂ„ 😍
 

Flipper2

Rolex
Vilken g-shock rekommenderas som en utmanare till springklocka (garmin, suunto etc)?
De som börjar med GBD...
Det Àr G-Squad modeller med sensor och Casio aktivitets app, men förvÀnta dig inte samma noggranhet som Garmin eller Suunto.
Jag hade en Garmin och den spöar Casio pÄ alla punkter, Casio Àr ett ljusÄr bakom Garmin i utvecklingen...
 
Topp