Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klart att du behöverĂven om den Ă€r stor sĂ„ bĂ€rs den vĂ€ldigt skönt. Att @Nygren tar sĂ„ fina bilder och lockar med annons pĂ„ Ă€nnu en finfingör inte livet lĂ€ttare, behöver jag tvĂ„?
![]()
![]()
AppropÄ Manga-rove-trÀsket, sÄ kan man ju inte annat Àn bli lite stolt över svÀrsonen nÀr han idag messar att bestÀllt en vit MangaTrevlig lördagkvÀll alla G-alningar!
![]()
(MangrovetrÀsk, get it? )![]()
HÀlsa och gratta frÄn trÄden!Idag Àr ingen vanlig dag, idag Àr Tassas födelsedag, hurra, hurra, hurraaaa!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ska jag göra!HÀlsa och gratta frÄn trÄden!![]()
TrÄkiga nyheter.
Vi har haft inbrott.
Alla klockor borta.
DĂ€ribland denna:
Casio G-Shock
Titanium Full Metal GMW- B5000TVA-1ER
![]()
Tacksam om ni hjÀlper mig hÄlla uppsikt.
Jag Àr bortrest har inte hunnit inventera om ytter och innebox Àr kvar. SÄ kan vara bra att veta.
Fast det Àr nÄt som inte stÀmmer med glaset. Kollade snabbt pÄ Shockbase men hittade ingen som stÀmmer rakt av.Det hÀr fÄr bli ett litet kvÀlls-köööööp-tipsEn GW-M5610U
Quartzklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Quartzklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Inget "trĂ„dstĂ€ngsel" eller röd kant. Loggan Ă€r olik. Ăr som en negativ version, GW-M5610U-1BER, fĂ„tt positiv display.Fast det Ă€r nĂ„t som inte stĂ€mmer med glaset. Kollade snabbt pĂ„ Shockbase men hittade ingen som stĂ€mmer rakt av.
Annonsbild
![]()
GW-M5610U
![]()
Nu nĂ€r ni sĂ€ger det sĂ„... Glaset ser ut som en neggis i "fĂ€rgschemat" Det kan ju oxĂ„ förklara smutset pĂ„ insidan som han beskriver.Inget "trĂ„dstĂ€ngsel" eller röd kant. Loggan Ă€r olik. Ăr som en negativ version, GW-M5610U-1BER, fĂ„tt positiv display.
- HÄller helt med, Mudmaster tex Àr en roligare reskamrat.Riktigt fint med en gravitymaster faktiskt, kul med GPS osv men saknar lite om temp osv, fler funktioner desto roligare kan ja tycka![]()
![]()
Ja precis, inte för att ja allt men kul/bra att ha- HÄller helt med, Mudmaster tex Àr en roligare reskamrat.
PĂ„ temat âgamla inlĂ€ggâ kommer hĂ€r en bild frĂ„n juni 2016. Jag och frun skulle Ă„ka till Platanias pĂ„ Kreta och strax innan fick jag se den hĂ€r i en butik i VĂ€sterĂ„s. Tyckte GPS-funktionen för synk av tid och kalender skulle vara kul att prova, sĂ„ det blev ett inköp. Klockan fungerade förstĂ„s perfekt och blev en anledning till att GShock-intresset satte fart. Sedan har det gĂ„tt i vĂ„gor, men nu Ă€r jag igĂ„ng igen. Bilden Ă€r frĂ„n en promenad utanför Platanias och just nu Ă€r vi dĂ€r igen, brukar Ă„tervĂ€nda varje sommar. Klockan har övertagits av en svĂ€rson som Ă€r vĂ€ldigt förtjust i den.
För övrigt tycker jag det Àr synd att Casio övergett GPS-funktionen, den Àr ju supercool!
![]()
Dom tillverkar nog inte fler nÀr dom Àr listade som discontinued, tror det Àr handlarna som inte fÄtt sÄlt tomt i sina lager. Men nÀr dom Àr borta sÄ finns det inga fler att köpa frÄn fabrik.Smyger mig in i trÄden igen⊠FrÄga;
G-shock finns ju i typ 10000 varianter. Vissa stĂ„r som âsold outâ och âdiscontinuedâ pĂ„ europeiska Casio-sidor. Om man gĂ„r in pĂ„ gshock/jp finns modeller att köpa som t ex G-central tar upp som discontinued - typ gulfmaster och digitala Frogman. Kan en modell vara discontinued i delar av vĂ€rlden men fortf aktiv i Japan? Vilken Ă€r bĂ€sta kĂ€llan för aktiva/avslutade modeller?