• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Det sĂ„g ut att gĂ„ mest över Östersjön dĂ€r det regnade ordentligt. HĂ€r har det bara kommit lite Ă€nglapiss.
Bytte G sĂ„ lĂ€nge. 😁
IMG_20240713_084501.jpg

IMG_20240713_084533.jpg

Nu börjar det stĂ€nka frĂ„n den solfria himlen😎
IMG_20240713_084626.jpg
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
PĂ„ temat ”gamla inlĂ€gg” kommer hĂ€r en bild frĂ„n juni 2016. Jag och frun skulle Ă„ka till Platanias pĂ„ Kreta och strax innan fick jag se den hĂ€r i en butik i VĂ€sterĂ„s. Tyckte GPS-funktionen för synk av tid och kalender skulle vara kul att prova, sĂ„ det blev ett inköp. Klockan fungerade förstĂ„s perfekt och blev en anledning till att GShock-intresset satte fart. Sedan har det gĂ„tt i vĂ„gor, men nu Ă€r jag igĂ„ng igen. Bilden Ă€r frĂ„n en promenad utanför Platanias och just nu Ă€r vi dĂ€r igen, brukar Ă„tervĂ€nda varje sommar. Klockan har övertagits av en svĂ€rson som Ă€r vĂ€ldigt förtjust i den.
För övrigt tycker jag det Àr synd att Casio övergett GPS-funktionen, den Àr ju supercool!

IMG_1052.jpeg
 

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
PĂ„ temat ”gamla inlĂ€gg” kommer hĂ€r en bild frĂ„n juni 2016. Jag och frun skulle Ă„ka till Platanias pĂ„ Kreta och strax innan fick jag se den hĂ€r i en butik i VĂ€sterĂ„s. Tyckte GPS-funktionen för synk av tid och kalender skulle vara kul att prova, sĂ„ det blev ett inköp. Klockan fungerade förstĂ„s perfekt och blev en anledning till att GShock-intresset satte fart. Sedan har det gĂ„tt i vĂ„gor, men nu Ă€r jag igĂ„ng igen. Bilden Ă€r frĂ„n en promenad utanför Platanias och just nu Ă€r vi dĂ€r igen, brukar Ă„tervĂ€nda varje sommar. Klockan har övertagits av en svĂ€rson som Ă€r vĂ€ldigt förtjust i den.
För övrigt tycker jag det Àr synd att Casio övergett GPS-funktionen, den Àr ju supercool!

IMG_1052.jpeg
Riktigt fint med en gravitymaster faktiskt, kul med GPS osv men saknar lite om temp osv, fler funktioner desto roligare kan ja tycka đŸ«Ł
1000003528.jpg
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Köpa eller inte köpa, det Ă€r frĂ„gan...đŸ€”
Kööööööp! 😁

Som jag sade tidigare - bÀttre Àn förvÀntat och det hÀnder alldeles för sÀllan!
Denna och 35 guldstÄlisen Àr de tvÄ bÀsta jag haft!
Guldisen stĂ„r pĂ„ köpatillbakalistan för övrigt â˜ș
 
Topp