• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
VĂ€gtrumma som ska ut i skogen.
1000003273.jpg
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Funderar lite över vilken den tredje ska bli? đŸ€” Blev vĂ€ldigt förtjust i Oaken! Blir ett snyggt blĂ„tt skimmer nĂ€r solen trĂ€ffar index 🌞💙
1000029244.jpg

1000029245.jpg
Den dĂ€r Oaken Ă€r ju riktigt trevlig. Har aldrig gillat den, men fick upp ögonen för den nĂ€r Manga slĂ€pptes. NĂ€r sedan @Hans B 1955 visade sin Porter-oak i olika ljus blev jag nĂ€stan kĂ€r 😊.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Den dĂ€r Oaken Ă€r ju riktigt trevlig. Har aldrig gillat den, men fick upp ögonen för den nĂ€r Manga slĂ€pptes. NĂ€r sedan @Hans B 1955 visade sin Porter-oak i olika ljus blev jag nĂ€stan kĂ€r 😊.
Precis samma för mig, aldrig riktigt gett oaken en chans. BĂ€ttre sent Ă€n aldrig brukar man sĂ€ga 🙂 Portern Ă€r sĂ„ mycket bĂ€ttre i verkligheten, som de flesta klockor iofs!
 
Topp