• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Gulfmaster by night😎
IMG_20240719_225046.jpg
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Kul med G-Shock. Inte sĂ„ mycket pengar, men hög finish och kvalitetskĂ€nsla. Har aldrig Ă€gt en Casioak, sĂ„ ville köpa en stĂ„lvariant. Prövade mig igenom hela FĂ€ltöverstens skĂ„p med olika oaks. En svart med rosĂ©index kom nĂ€ra, Ă€ven den helt i RosĂ© var riktigt trevlig. Portern förstod jag inte alls, men gillade att den var speciell och limiterad
 Hur som helst sĂ„ kĂ€ndes denna bĂ€st. Typ den enklaste, stĂ„l och blĂ„. NĂ€stan lite trist, men den som sjöng helt enkelt. Man kan ju alltid köpa fler ocksÄ 

IMG_1814.jpeg
 

T-wiz

Cartier
2-Faktor
Kul med G-Shock. Inte sĂ„ mycket pengar, men hög finish och kvalitetskĂ€nsla. Har aldrig Ă€gt en Casioak, sĂ„ ville köpa en stĂ„lvariant. Prövade mig igenom hela FĂ€ltöverstens skĂ„p med olika oaks. En svart med rosĂ©index kom nĂ€ra, Ă€ven den helt i RosĂ© var riktigt trevlig. Portern förstod jag inte alls, men gillade att den var speciell och limiterad
 Hur som helst sĂ„ kĂ€ndes denna bĂ€st. Typ den enklaste, stĂ„l och blĂ„. NĂ€stan lite trist, men den som sjöng helt enkelt. Man kan ju alltid köpa fler ocksÄ 

IMG_1814.jpeg
Bra köpt! 😀
 
Topp