• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

-RI-

Patek
2-Faktor
Nyinkommet, första oak i helstĂ„l för min del. Tack @-RI- för en smidig affĂ€r, hoppas du hittade nĂ„got annat kul 🙂
IMG_0355.jpeg
Tack sjĂ€lv, snyggt! 🙂 Hoppas du kommer att trivas en stund med den. Det blev en Casiotron, avvakta Portern tills @Hans B 1955 tröttnar 😉
 

Derix

Patek
2-Faktor
Nyinkommet, första oak i helstĂ„l för min del. Tack @-RI- för en smidig affĂ€r, hoppas du hittade nĂ„got annat kul 🙂
IMG_0355.jpeg
SÄja! Jag har sagt det förut men den hÀr hamnade verkligen i skymundan pÄ grund av att moddarna hann före Casio. Hade Casio slÀppt denna ett-tvÄ Är tidigare sÄ hade den nog sÄlt mycket mer Àn vad den gör nu.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
SÄja! Jag har sagt det förut men den hÀr hamnade verkligen i skymundan pÄ grund av att moddarna hann före Casio. Hade Casio slÀppt denna ett-tvÄ Är tidigare sÄ hade den nog sÄlt mycket mer Àn vad den gör nu.

Eller skippat semistĂ„l kanske, har ju dock Ă€gt bĂ„da och tycker att finishen pĂ„ b2100 Ă€r bĂ€ttre Ă€n de billiga. Framförallt visarna skiljer sig dĂ€r ”vanliga” oaks Ă€r sĂ„dĂ€r. Tavlorna pĂ„ semistĂ„l Ă€r ju dock vĂ€ldigt bra med sitt mönster sĂ„ vĂ€ger upp lite. Tror Casio kanske gjort lite mkt oaks helt enkelt 😅

Hur som haver för 2.5k var denna en no brainer att testa 🙂
 

Urtyp

Audemars
Tack sjĂ€lv, snyggt! 🙂 Hoppas du kommer att trivas en stund med den. Det blev en Casiotron, avvakta Portern tills @Hans B 1955 tröttnar 😉
Casiotron! Den nyslĂ€ppta? Kollade pĂ„ den pĂ„ FĂ€ltöversten, riktigt fin. Du fĂ„r bjucka pĂ„ nĂ„gra bilder hĂ€r i trĂ„den nĂ€r den anlĂ€nder Ă€ven om det inte Ă€r en G. 😊👍
 
Topp