hammermountain
Silver
à h den ser ju inte helt fel ut fÄr ja sÀga.Jo. Det ser Àntligen ut att komma en stÄlis som jag vill ha.
![]()
GMW-B5000G-1JF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
à h den ser ju inte helt fel ut fÄr ja sÀga.Jo. Det ser Àntligen ut att komma en stÄlis som jag vill ha.
![]()
GMW-B5000G-1JF
StÄr pÄ tavlan:
![]()
Me no likey.
GBD-800 idag.
![]()
Var handlar ni era G-Shock?
MĂ„ste leta upp min...
Ovanligt bÀst!Jo. Det ser Àntligen ut att komma en stÄlis som jag vill ha.
![]()
GMW-B5000G-1JF
Den kÀnns inte sÄ klumpig,lÀtt och smidig.SÄ, hur kÀnns den? Kvalitét?
Den kÀnns inte sÄ klumpig,lÀtt och smidig.
Knapparna Àr ganska smÄ,hade gÀrna haft knappen i mitten till belysning,men syftet Àr ju inte det i detta fall.
Kul grej med Step trackern enligt den har jag gött 4786 steg medans jag va ivÀg nÄgra timmar i affÀrer.
Men ingen keeper,den Ă„ker nog ut inom kort tror jag.
JassÄ redan!? Trist. Jag har haft tvÄ analoga. Ser fram emot en positiv nu. Den har ju dessutom en större Dot matrix för aktivitet jÀmfört med den förra .Den kÀnns inte sÄ klumpig,lÀtt och smidig.
Knapparna Àr ganska smÄ,hade gÀrna haft knappen i mitten till belysning,men syftet Àr ju inte det i detta fall.
Kul grej med Step trackern enligt sen har jag gött 4786 steg medans jag va ivÀg nÄgra timmar i affÀrer.
Men ingen keeper,den Ă„ker nog ut inom kort tror jag.
FÄr ge den nÄgra dagar tillJassÄ redan!? Trist. Jag har haft tvÄ analoga. Ser fram emot en positiv nu. Den har ju dessutom en större Dot matrix för aktivitet jÀmfört med den förra .
Kolla pÄ gshock highfashions review av denFÄr ge den nÄgra dagar till![]()
G-shock Àr riktigt trevliga! Nuvarande favoriten Àr G7900-1ER
![]()
Brukar fÄ skrubba den med en tandborste för att fÄ rent överallt ibland..Skönt att se att nÄn mer anvÀnder g-shock pÄ andra stÀllen Àn kontorslandskap.
För JDM Àr Chino vÀrldsbÀst in my view! Lite lÀngre köpprocess men vÀrt det (outstanding snabbhet och service). Seiya har en enklare process och ska vara grymma med men ej provat.Var handlar ni era G-Shock?
Riktigt bra klipp dÀr,fasen att man inte lÀser manualen oftare.Kolla pÄ gshock highfashions review av denkanske vÀcker intresset lite
ALLA som har Rangeman och Àr irriterade pÄ keepern som Äker tillbaka mot lÄset, titta hÀr:
I vanliga fall drar man keepern till âbandstoppetâ:
![]()
Om man tittar pÄ INSIDAN av keepern sÄ ser man att det finns ett spÄr dÀr:
![]()
Dra nu keepern lite till sĂ„ kĂ€nner du att bandstoppet lĂ„ser sig i spĂ„ret pĂ„ keepern och youâre good to go! Keepern stannar pĂ„ plats och Ă„ker inte tillbaka till lĂ„set
Over and out!
![]()
Finns det nÄgon G-shock som passar mindre handleder (tÀnk tioÄrig flicka som Àr vekt byggd)?
Dottern simtrÀnar och snart nog sÄ börjar hon nog vilja kunna ta tid pÄ sina lÀngder.
Kollade pÄ Baby-G men de verkar ÀndÄ rÀtt stora.
/ERACE
Mudmaster idag.
![]()
Försöker lista ut modellen pÄ ditt Yamaha men lyckas inte riktigt pga allt vitt ovanför klockan...![]()
Dagens G:![]()
Ha en grym Söndag, allihop!!