Ja ska kul,oerhört prisvÀrda.De dÀr Àr sjysta. Ska bli kul att se de nya fÀrgerna pÄ dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja ska kul,oerhört prisvÀrda.De dÀr Àr sjysta. Ska bli kul att se de nya fÀrgerna pÄ dem.
![]()
TvÄ klassiska fodral ;-)
StÀll in stad och lÄt autosynken sköta resten.min första G-shock kom samtidigt som första kycklingklÀckningen.
Behöver hjÀlp att stÀlla in den.
vilken knapp stÀller in stad?StÀll in stad och lÄt autosynken sköta resten.
Jag har inte pÄ min atm sÄ rÀtta gÀrna om jag sÀger helt fel, men har för mig att det bara Àr att hÄlla inne A (adjust) i time keeping mode, och sedan gÄ igenom hemstÀderna med...jag vill sÀga D? Sedan bara A igen för att gÄ tillbakavilken knapp stÀller in stad?
Jag har inte pÄ min atm sÄ rÀtta gÀrna om jag sÀger helt fel, men har för mig att det bara Àr att hÄlla inne A (adjust) i time keeping mode, och sedan gÄ igenom hemstÀderna med...jag vill sÀga D? Sedan bara A igen för att gÄ tillbaka![]()
Jag tror det bÀsta Àr att du googlar pÄ modul numret 3159 och kollar igenom manualen. Det finns massa bra funktioner som det Àr vÀrt att gÄ igenom minst en gÄng. Kan du en modul kan du alla andra sen.tack. hur stÀller man in 24h och gÄr de Àndra datumvisning?
Haha det missade jag helt!datumkriget pÄgÄr!![]()
GÄr ej pÄ GW-5000 (pÄ den modulen).Hur byter man format pÄ datumet. plöjt igenom manualen, men hittar inget.
GÄr ej pÄ GW-5000 (pÄ den modulen).
Ja. Ref? Kan man hitta den billigt?StenhÄrd klocka!
![]()