Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du Àr fast och varmt vÀlkommenSÄlde min GA-100, för jag sÄg ju inte ett skvatt av digi-tavlorna...
Men istĂ€llet blev det TVĂ nya. Ăr jag fast??
Paketöppningar kommer inom kort...
Tror inte det men @Fujoor kan bekrĂ€fta.Ăr ute efter en ny square. NĂ„gon som vet om det finns nĂ„gon modell som har följande:
Screwback
Composite lÀnken
Radiosync
Solcellsladdning
Dvs allt ovan i samma klocka?
Menar du den vita Gulfmastern som fanns att köpa för kaffepengar?Q1000 som vi bÄda hade? Synd att den slutat tillverkas.
StÀmmer och höjts det dubbla igen.Menar du den vita Gulfmastern som fanns att köpa för kaffepengar?
Och bÄde du och @Fujoor har sÄlt vidare era exemplar?!StÀmmer och höjts det dubbla igen.
Iaf jag,tror Fujoor flippade med,men nu ör suget tillbaka men inte efter vit.Och bÄde du och @Fujoor har sÄlt vidare era exemplar?!
TyvĂ€rr inte. Hade jag varit du hade jag köpt en gw-5000 med en separat komposit lĂ€nk. Antingen den nya eller den gamla.Ăr ute efter en ny square. NĂ„gon som vet om det finns nĂ„gon modell som har följande:
Screwback
Composite lÀnken
Radiosync
Solcellsladdning
Dvs allt ovan i samma klocka?
5400 var det billigaste jag hittade den för i Sverige.Iaf jag,tror Fujoor flippade med,men nu ör suget tillbaka men inte efter vit.
Kolla japansk Yahoo via t.ex. Zenmarket. Har man tur kan man hitta riktigt bra exemplar till bÀttre pris - sen Àr alltid skicket en chansning.
Japanerna har oftast bra bilder i starkt ljus.Kolla japansk Yahoo via t.ex. Zenmarket. Har man tur kan man hitta riktigt bra exemplar till bÀttre pris - sen Àr alltid skicket en chansning.
Jag har haft rÀtt bra flyt dÀr med mina köp.Japanerna har oftast bra bilder i starkt ljus.
Ja just ja, hade för mig jag sett det nÄnstans.
Ja just ja, hade för mig jag sett det nÄnstans.
--
Men Ä andra sidan sÄ Àr exempelvis den andre i tjugosjÀtte ett rÀtt roligt datum.
MÄste leta upp min och sÀtta pÄ kompositbandet....GW 5000.
Absolut. Du synkar lite efter behov. Kommer lite coolare fÀrger snart. HÄll ut tvÄ veckor.Jag köpte en DW5600BB men skickade tillbaka den dÄ jag upplevde den som för liten pÄ handleden. Det sÄg liksom mer töntigt ut Àn snyggt.
Nu Àr jag pÄ jakt efter en ny och har fastnat lite för GBA-800-1AER.
Hur fungerar det med bluetoothen, kan jag ha klockan och hörlurarna parkopplade samtidigt med telefonen?
Absolut. Du synkar lite efter behov. Kommer lite coolare fÀrger snart. HÄll ut tvÄ veckor.
Jag med. Har en ljusblÄ pÄ ingÄng men funderar pÄ att Àven dra hem den bruna. Det Àr inte ofta man hittar en brun g-shock .Jag klÀmde lite pÄ GA-800 inne i butiken, alltsÄ ana-digi modellen utan BT och ögat... ren och tydlig tavla men den kÀndes liiiite vÀl hÄrdplastig....
Av de digitala GBD-modeller skulle jag definitivt föredra den bruna, Àlskar fÀrgen...
Den bruna sÄg rÀtt nice ut faktiskt!Jag med. Har en ljusblÄ pÄ ingÄng men funderar pÄ att Àven dra hem den bruna. Det Àr inte ofta man hittar en brun g-shock .