• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det Àr nÄgot fantastiskt med dessa squares
IMG_20190301_180237.jpg

Är ute efter en ny square. NĂ„gon som vet om det finns nĂ„gon modell som har följande:
Screwback
Composite lÀnken
Radiosync
Solcellsladdning

Dvs allt ovan i samma klocka?

Jag köpte en DW5600BB men skickade tillbaka den dÄ jag upplevde den som för liten pÄ handleden. Det sÄg liksom mer töntigt ut Àn snyggt.
Nu Àr jag pÄ jakt efter en ny och har fastnat lite för GBA-800-1AER.
Hur fungerar det med bluetoothen, kan jag ha klockan och hörlurarna parkopplade samtidigt med telefonen?

Jag köpte en DW5600BB men skickade tillbaka den dÄ jag upplevde den som för liten pÄ handleden. Det sÄg liksom mer töntigt ut Àn snyggt.
Nu Àr jag pÄ jakt efter en ny och har fastnat lite för GBA-800-1AER.
Hur fungerar det med bluetoothen, kan jag ha klockan och hörlurarna parkopplade samtidigt med telefonen?
Absolut. Du synkar lite efter behov. Kommer lite coolare fÀrger snart. HÄll ut tvÄ veckor.
Screenshot_20190302-092138_Instagram.png

Absolut. Du synkar lite efter behov. Kommer lite coolare fÀrger snart. HÄll ut tvÄ veckor.
Screenshot_20190302-092138_Instagram.png

Jag klÀmde lite pÄ GA-800 inne i butiken, alltsÄ ana-digi modellen utan BT och ögat... ren och tydlig tavla men den kÀndes liiiite vÀl hÄrdplastig....
Av de digitala GBD-modeller skulle jag definitivt föredra den bruna, Àlskar fÀrgen...

Jag klÀmde lite pÄ GA-800 inne i butiken, alltsÄ ana-digi modellen utan BT och ögat... ren och tydlig tavla men den kÀndes liiiite vÀl hÄrdplastig....
Av de digitala GBD-modeller skulle jag definitivt föredra den bruna, Àlskar fÀrgen...
Jag med. Har en ljusblÄ pÄ ingÄng men funderar pÄ att Àven dra hem den bruna. Det Àr inte ofta man hittar en brun g-shock .

Tillbaka
Topp