Ăr ju inte expert men har för mig att minst 500kr om den Ă€r i fint skick, men det Ă€r vad ja sjĂ€lv hade vĂ€rderat denNu pĂ„ gummi, fĂ„r inte resinlĂ€nken sitta sĂ„ bra tyvĂ€rr. Vad Ă€r en sĂ„dan i fint skick (fullĂ€ngd) vĂ€rd idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr ju inte expert men har för mig att minst 500kr om den Ă€r i fint skick, men det Ă€r vad ja sjĂ€lv hade vĂ€rderat denNu pĂ„ gummi, fĂ„r inte resinlĂ€nken sitta sĂ„ bra tyvĂ€rr. Vad Ă€r en sĂ„dan i fint skick (fullĂ€ngd) vĂ€rd idag?
à hhhh, har du inte packat upp det Àn????LÀmnat en G-shock och hÀmtat ett jÀttepaket som bland annat innehÄller en G-shock. Bra dag
Nu fÄr du ta ikapp det du tappade över semesternDet Àr nÄgot speciellt med jÀrnkulor eller hur @Derix . Allt kÀnns mycket tyngre.
KÀnner mig mycket svagare i de övningar jag gör med dessa jÀmfört med vanliga hantlar.
Swings Àr jÀkligt sköna dock.
Nu fÄr du ta ikapp det du tappade över semestern
Slog en etta idag...
Hörde jag titan-tisdag?
Hörde jag dual illuminator?
En lill-gulfis till gulfhögen som vÀxer...
I superskick och dessutom med en helt ny uppsÀttning extra klÀder.
Heads up!
Annars blir det Tratten
Det Àr samma band/bezel som en "normal" 5600 resin fyrkant. (Med nÄgot undantag, tex passar inte 5610).NÄgon som vet om det finns en gul bezel och armband som passar till GW5000U ?
Tack!!! Har googlat och hittat en engelsk sida som sÀljer originaldelar (watchway).Det Àr samma band/bezel som en "normal" 5600 resin fyrkant. (Med nÄgot undantag, tex passar inte 5610).
Posta i trÄden om du hittar nÄgot sÄ fÄr du sÀkert svar om just den passar.
Enklast att hitta gula refs. (för sökning) Àr nog Shockbase:
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
à fy tusan. Jag var skeptisk innan, men nu springer jag om nÄn drar fram en lakritspipa!Haha, jag kan inte lÄta bli...
BÀttre Àn lösgodis!Skruvjakt i plockhyllorns pÄ Hornbach.
SÄg den igÄr! Dock med en Seiko 7a28-6000 istÀllet för G-Shock, sÄ klart. Tyckte den var riktigt bra, Àven om det var alldeles för mycket onödiga blinkningar och referenser till tidigare filmer i serien som förstörde en del. Snygg, tight, obehaglig, rÀtt lÀskig!Var det nÄn som sa "Biomechanics"? #Giger
Förresten, har vi nÄn i trÄden som varit och kikat pÄ "Alien Romulus"?
Testar lite, slipa visst lite för mycke
Min gamla bezel tror jag minsann, kul den hitta tillbaka till trĂ„denlite nya delar, stĂ„llĂ€nken fĂ„r ligga kvar kör resinlĂ€nken dĂ„ den Ă€r skönare. Ev blir det byte till gummiâŠ
TvÄtonsbezel Àr lite latjo
JorÄsÄattee... Jobba och smutsa ner mig Àr jag inte helt dÄlig pÄ. Tur att man slipper stÄ till svars hemma.
Har kört 3mm rÀtt över tidigare men slutade trimma 2020. Provar pÄ lÄnghÄrslivet, medans det fortfarande vÀxer och inte Àr grÄtt..OT men ...ooh, tÀnkte inte mig att du var lÄnghÄrig. :-D
MÀrkligt det dÀr med forum och medlemmar. Man skapar sig en bild lite i taget.