Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur gÄr det med det tunga stÄlet? Kan du förlika dig med kÀnslan?
GrÀvde du av kabeln?SpÀnnande jobb idag.
Ănnu sĂ„ lĂ€nge har det gĂ„tt bra. Men börjar fundera pĂ„ om jag inte borde skaffa en titanare istĂ€llet. Eller kanske en MRGHur gĂ„r det med det tunga stĂ„let? Kan du förlika dig med kĂ€nslan?
Nej, tog det försiktigt med 700A sladdarna. En tom vattenslang som gick av bara.GrÀvde du av kabeln?
Riktigt stiligt!
JÀttekul nÀr sÄna dÀr fina rariteter fÄr stanna kvar i trÄden.
Tog mudman ner med mig i gropen idag..SpÀnnande jobb idag.
Kul att du gillar den, och vÀldigt bra att den fick stanna i trÄden sÄ att man fÄr se den emellanÄtAmazing. VÀldigt frÀsch för att vara +15 Är gammal. Fantastisk fÀrg!
Tack @ekke för snabb och smidig hantering
Kul att du gillar den, och vÀldigt bra att den fick stanna i trÄden sÄ att man fÄr se den emellanÄt
FÄr nog ge hela Àran till den fantastiska lackenDen kommer stanna hos mig 4 ever.
Du mÄste ha rengjort den ordentligt, skinande ren Àr den.
Vankades surf idag, sÄ jag tÀnkte plasta av den nya longboarden och testa. Men se det gick dÄ rakt inte, för pÄ den lÄg en koltrast och ruvade... Och den gamla kunde jag inte heller ta, för dÀr var det ocksÄ ett bo . Ett tecken pÄ att det varit alldeles för dÄligt surfvÀder den hÀr sommaren...
SÄ det blev till att damma av en gammal shortboard och kÀnna hur tungpaddlat det Àr.
Nu Àr gubbkroppen trött efter 3,5 timmar i havet och Àr sjukt redo för en kvÀll i soffan med OS-surfing.
Givet att jag sportar Triple Crown of Surfing en dag som denna
Mycket bra
Bra tips! Undrar om nÄgon hÀr köpte den andra.Mycket bra
VĂ€lkommen hit!Idag fick man hem den , nyaste in i lĂ„dan en Mudmaster GWG-2000, ska bli spĂ€nnande o se hur det kĂ€nns o ha en âstörreâ klocka pĂ„ armen
HÄller med helt, sjukt bra och positiv display med Àr nice mot det svartaMycket bra
Bra tips! Undrar om nÄgon hÀr köpte den andra.