• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God förmiddag, kollegans son lĂ„nar GW-M5610:an en vecka till för att döma mer 😈 SĂ„ vikarierna fĂ„r hĂ€nga med pĂ„ jobb Ă€ven denna vecka.
1000001770.jpg
 
Vad tycker ni vad Àr bra pris för den hÀr (realistisk)?
1000022989.jpg
SvÄrt tycker jag. Men det beror vÀl lite pÄ hur man vÀrderar extra bezel och band. Och pÄ om man verkligen vill ha just den modellen.

DW-5035 som i mitt tycke Àr en trevligare modell ligger vÀl runt 2 i bra skick. SÄ nÄgonstans dÀr kanske? Plus summan som man Àr beredd att betala för band/bezel.

Om man gÄr uppemot 3.500 Àr man inte sÄ lÄngt frÄn vad man fÄr ge för tex en GMW-B5000tfg, vilket Àr en helt annan klocka.
 
Senast Àndrad:
SvÄrt tycker jag. Men det beror vÀl lite pÄ hur man vÀrderar extra bezel och band. Och pÄ om man verkligen vill ha just den modellen.

DW-5035 som i mitt tycke Àr en trevligare modell ligger vÀl runt 2 i bra skick. SÄ nÄgonstans dÀr kanske? Plus summan som man Àr beredd att betala för band/bezel.

Om man gÄr uppemot 3.500 Àr man inte sÄ lÄngt frÄn vad man fÄr ge för tex en GMW-B5000tfg, vilket Àr en helt annan klocka.
Tack för en grym svar! Just det jag letade efter!
 
Tack för en grym svar! Just det jag letade efter!
FĂ„r vĂ€l reservera mig och tillĂ€gga att jag bara resonerade utifrĂ„n vad jag tycker om modellen (collab med 5610 med negativ display som bas) och jĂ€mförde med nĂ„gra modeller som jag tycker Ă€r bra. Detta kanske Ă€r en modell som Ă€r superovanlig och som jag inte kĂ€nner till vĂ€rdet pĂ„. Men Ă„ andra sidan hade vĂ€l nĂ„gon klippt den för 3.500 dĂ„ 😊
 
SvÄrt tycker jag. Men det beror vÀl lite pÄ hur man vÀrderar extra bezel och band. Och pÄ om man verkligen vill ha just den modellen.

DW-5035 som i mitt tycke Àr en trevligare modell ligger vÀl runt 2 i bra skick. SÄ nÄgonstans dÀr kanske? Plus summan som man Àr beredd att betala för band/bezel.

Om man gÄr uppemot 3.500 Àr man inte sÄ lÄngt frÄn vad man fÄr ge för tex en GMW-B5000tfg, vilket Àr en helt annan klocka.
😂
1000018414.jpg
 
Tillbaka
Topp