Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tjusig!! Du vet vart du hör av dig ifall att den ska fÄ lÀmnaBlocket fyndet! Gillar den!
Jag killgissar pÄ gallbildning av Sömntornstekel, eller nÄgot liknande. Kul utseende och rÀtt sÄ harmlöst för vÀxten.Fixa-i-trÀdgÄrden-G
Och en mystisk grej som bor i en av vÄra rosbuskar
SvÄrt tycker jag. Men det beror vÀl lite pÄ hur man vÀrderar extra bezel och band. Och pÄ om man verkligen vill ha just den modellen.Vad tycker ni vad Àr bra pris för den hÀr (realistisk)?
Tack för en grym svar! Just det jag letade efter!SvÄrt tycker jag. Men det beror vÀl lite pÄ hur man vÀrderar extra bezel och band. Och pÄ om man verkligen vill ha just den modellen.
DW-5035 som i mitt tycke Àr en trevligare modell ligger vÀl runt 2 i bra skick. SÄ nÄgonstans dÀr kanske? Plus summan som man Àr beredd att betala för band/bezel.
Om man gÄr uppemot 3.500 Àr man inte sÄ lÄngt frÄn vad man fÄr ge för tex en GMW-B5000tfg, vilket Àr en helt annan klocka.
Det lÄter vÀldigt troligt.Jag killgissar pÄ gallbildning av Sömntornstekel, eller nÄgot liknande. Kul utseende och rÀtt sÄ harmlöst för vÀxten.
FÄr vÀl reservera mig och tillÀgga att jag bara resonerade utifrÄn vad jag tycker om modellen (collab med 5610 med negativ display som bas) och jÀmförde med nÄgra modeller som jag tycker Àr bra. Detta kanske Àr en modell som Àr superovanlig och som jag inte kÀnner till vÀrdet pÄ. Men Ä andra sidan hade vÀl nÄgon klippt den för 3.500 dÄTack för en grym svar! Just det jag letade efter!
SvÄrt tycker jag. Men det beror vÀl lite pÄ hur man vÀrderar extra bezel och band. Och pÄ om man verkligen vill ha just den modellen.
DW-5035 som i mitt tycke Àr en trevligare modell ligger vÀl runt 2 i bra skick. SÄ nÄgonstans dÀr kanske? Plus summan som man Àr beredd att betala för band/bezel.
Om man gÄr uppemot 3.500 Àr man inte sÄ lÄngt frÄn vad man fÄr ge för tex en GMW-B5000tfg, vilket Àr en helt annan klocka.
Borde inte sÄlt min 6900 Bamford med orchid-box för blott 2.200. Skulle bara köpt fyrkanten och tjÀnat multum
6900 Bamford Àr inte lika eftertraktade som den första tyvÀrr.Borde inte sÄlt min 6900 Bamford med orchid-box för blott 2.200. Skulle bara köpt fyrkanten och tjÀnat multum