Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du fortfarande inte fixat pricken som fattas?Ăntligen börjar det bli lite mörkt pĂ„ kvĂ€llarna.
Nee. Men sonen Àr pÄ högskolan igen inom kort, sÄ han fÄr vÀl skriva ut en nyHar du fortfarande inte fixat pricken som fattas?
Ăr det fortfarande AliExpress som gĂ€ller om man vill ha stĂ„lboett och lĂ€nk till sin 5600? (dryg lev.tid ju)
Förutom pÄ dig!SÄg nyss att "nivÄ"-Àndelsen bytt frÄn klockor till Àdelmetaller igen
Som den borde ha sett ut frÄn början.Har du fortfarande inte fixat pricken som fattas?
Bra jobbat!Som den borde ha sett ut frÄn början.
Inte helt lÀtt att repa plexi pÄ ett snyggt sÀtt
Men visste man det inte, hade man knappast sett att den tillkommit i efterhand (pricken ovan det översta tecknet).
GMW-B5000TVA?NÄgon, kanske @Elektriken , klippte tidernas bÀsta G-Shock för ett schysst pris precis.
JeppGMW-B5000TVA?
Helt seriöst sĂ„ Ă€r det bĂ€sta GShocken nĂ„gonsin enligt mig. Ălskar min, anvĂ€nder den hela tiden. Det gĂ€ller bara att glömma av vad man betalar för den.Riktigt nöjd med den
HĂ„ller med den Ă€r grym!Helt seriöst sĂ„ Ă€r det bĂ€sta GShocken nĂ„gonsin enligt mig. Ălskar min, anvĂ€nder den hela tiden. Det gĂ€ller bara att glömma av vad man betalar för den.
- Sötchock pÄ morgonen
Den Àr ocksÄ schysst men repas lÀttare. Jag tycker ocksÄ man tappar lite av mechasuit-kÀnslan med den versionen vilket Àr det jag gillar mest med TVA.HÄller med den Àr grym!
Funderar pÄ att skaffa en GMW-B5000TVB oxÄ sÄ man kan rotera lite
Nu blev man ju sugen pÄ att skaffa mer katter.