Vi vÄgade Äka till Alanya trots allt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blir det billigare att bestÀlla frÄn Japan?Idag kom min första G-SHOCK med FedEx bestÀlld frÄn Japan. Leverans efter 6 dagar. Modellen Àr en G-5600BG-1JR
Finns inget rakt svar pÄ den. Men det Àr definitivt ett större utbud. Och chansen att fynda finns absolut, men överlag Àr det inte sÀrskilt mycket billigare...Blir det billigare att bestÀlla frÄn Japan?
Eller Àr det sÄ att man fÄr tag i ovanligare modeller dÀrifrÄn?
Delete Bluetooth PairingJag har kört en factory reset pÄ min GMW-B5000GD och pairat den med mobilen. Nu vill jag stÀnga av BT pÄ klockan. Gjorde man det genom att gÄ in i settings, blÀddra till sekunde och sedan hÄlla B intryckt i ca 5 sekunder? Jag har för mig att det var sÄ man gjorde men jag Àr lite osÀker. Jag vill att klockan enbart ska synka mot radiomasterna.
Tack för svaret, du rÄkar inte ha en lÀnk till nÄgon lÀmplig sida som man kan bestÀlla ifrÄn Japan? Tack pÄ förhandFinns inget rakt svar pÄ den. Men det Àr definitivt ett större utbud. Och chansen att fynda finns absolut, men överlag Àr det inte sÀrskilt mycket billigare...
HÀr har du en fantastisk trÄd som @ekke har skapat. Hoppas det hjÀlper.Tack för svaret, du rÄkar inte ha en lÀnk till nÄgon lÀmplig sida som man kan bestÀlla ifrÄn Japan? Tack pÄ förhand
Va fan, ska du till Tel Aviv nu ???
Ooo dom Àr Àr ju sÀlsyntaVÄgar man klappa sjöodjuren eller bits de???
Vad tusan Àr det pÄ bilden?VÄgar man klappa sjöodjuren eller bits de???
Oj, detta mÄste jag missat helt.
Den pekar ju rakt uppÄt!VÀderleksrapporten frÄn Rangeman Àr högst oklar
VÄga modda!TÀnkte modda den men den Àr bra som den Àr.
Vad tusan Àr det pÄ bilden?
AlltsÄ, MRG. Villhöver nog en sÄdan igen.OlikfÀrgade knappar.