• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vi vĂ„gade Ă„ka till Alanya trots allt... 😊
1000003229.jpg
 
Jag har kört en factory reset pÄ min GMW-B5000GD och pairat den med mobilen. Nu vill jag stÀnga av BT pÄ klockan. Gjorde man det genom att gÄ in i settings, blÀddra till sekunde och sedan hÄlla B intryckt i ca 5 sekunder? Jag har för mig att det var sÄ man gjorde men jag Àr lite osÀker. Jag vill att klockan enbart ska synka mot radiomasterna.
 
Jag har kört en factory reset pÄ min GMW-B5000GD och pairat den med mobilen. Nu vill jag stÀnga av BT pÄ klockan. Gjorde man det genom att gÄ in i settings, blÀddra till sekunde och sedan hÄlla B intryckt i ca 5 sekunder? Jag har för mig att det var sÄ man gjorde men jag Àr lite osÀker. Jag vill att klockan enbart ska synka mot radiomasterna.
Delete Bluetooth Pairing
 
Tack för svaret, du rĂ„kar inte ha en lĂ€nk till nĂ„gon lĂ€mplig sida som man kan bestĂ€lla ifrĂ„n Japan? Tack pĂ„ förhand â˜ș
HÀr har du en fantastisk trÄd som @ekke har skapat. Hoppas det hjÀlper.

 
VÀderleksrapporten frÄn Rangeman Àr högst oklar
IMG_9206.jpeg
Den pekar ju rakt uppĂ„t! 😁

TÀnkte modda den men den Àr bra som den Àr.
1000018668.jpg
VĂ„ga modda!
NĂ€ jag fattar vad du menar, vissa Ă€r perfekt rakt ur lĂ„dan. đŸ˜ŽđŸ€Ÿ
Jag kommer dock inte helt överens med bezeln vs lÀnken.
FÄr bli helsvart lÀnk eller Ànnu hellre en camo bezel, men dom gÄr vÀl knappt att fÄ tag pÄ va? Dessutom bara titan?

John Player Special Sunday:
1000022081.jpg
 
Tillbaka
Topp