Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÀnkte modda den men den Àr bra som den Àr.
Absolut, riktigt lyckad kombo tycker jag.Tycker den Àr perfekt som den Àr, gillar kombon mellan svart och mönstrad lÀnk
Testa Porter bezel och lÀnk pÄ den.VÄga modda!
NÀ jag fattar vad du menar, vissa Àr perfekt rakt ur lÄdan.
Jag kommer dock inte helt överens med bezeln vs lÀnken.
FÄr bli helsvart lÀnk eller Ànnu hellre en camo bezel, men dom gÄr vÀl knappt att fÄ tag pÄ va? Dessutom bara titan?
NÀr det stÄr sÄdÀr betyder det att de Àr slutsÄlda och gÄr ej att bestÀlla.Finns fortfarande pÄ Kulta till ett bra pris Àven om G-9300 Àr discontinued...
Ăven G-9000Casio G-Shock Mud Resist Watch G-9300-1ER
Casio G-Shock Mud Resist Watch G-9300-1ER from G-SHOCK now at Kulta-Center.com online storewww.kulta-center.com
Rosé Àr ocksÄ billigCasio G-Shock Watch G-9000-1VER
Casio G-Shock Watch G-9000-1VER from G-SHOCK now at Kulta-Center.com online storewww.kulta-center.com
Casio G-Shock Full Metal Rose Gold IP Limited Edition Watch GMW-B5000GD-4ER
Casio G-Shock Full Metal Rose Gold IP Limited Edition Watch GMW-B5000GD-4ER from G-SHOCK now at Kulta-Center.com online storewww.kulta-center.com
Sorry, det missade jag!NÀr det stÄr sÄdÀr betyder det att de Àr slutsÄlda och gÄr ej att bestÀlla.
Har haft den, bra klocka rent generellt lite tjock men har alla möjliga funktioner viket Àr nice vill man ha lite fler funktioner sÄ rekommenderar ja GBD-H2000
Ny vecka, nya chanser att fĂ„ sparkenĂntligen mĂ„ndag