Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det dÀr blev en riktigt grym kombo
Kul, misstÀnkte att de var du som tog hem den höll lite koll nÀmligen. Ska bli kul att se lite bilder senJag Àr tyvÀrr inte sÄ aktiv pÄ detta forum som jag borde. Men ska ge en kort uppdatering ang mitt letande efter den ultimata
G-shock:en.
Tror jag nÄtt mitt end game nu jag lyckades buda hem en sproilans ny och icke anvÀnd MTG-B1000B-1AJF https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=MTG-B1000B-1A4&subseries=MTG-B1000&series=1000
SÄ nu Àr det bara att vÀnta
RangemanPakÀÀt med efterföljande spabad. Snyggaste Rangeman? Inte alls dum hursomhelst och morgondagens G-val klart.
Y-versionen Àr verkligen tacksam att passa ihop med andra fÀrger pÄ klÀder Just nu kör jag min i Burton-dressen.God morgon
SĂ„g det efter jag tog bilden
Hur ser det ut pÄ Iphone 1 och 3 dÄ??GÄr sÄdÀr.