• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ja det blev paketöppning idag.


1000001310.jpg


En sÄdan.

1000001311.jpg


Och se: den har ju en funktion som visar tiden ocksÄ. SÄ man kan ju sÀga att det Àr en klocka.

1000001312.jpg


Syftet med denna klocka Àr att kunna lÀsa pulsen nÀr jag springer och cyklar pÄ spinningcykel. Hade ju varit kul med en G-shock men tyvÀrr funkar de dÄligt med det sÄ blev en Garmin. Men siffrorna Àr smÄ. Hoppas det gÄr att stÀlla in sÄ att de blir större. Annars kommer det att funka dÄligt nÀr jag springer.

1000001313.jpg


Och efter en stund ÄtergÄr det automatiskt till tidvisning. GÄr ju inte heller om man ska trÀna och se pulsen under tiden. Med tanke pÄ att denna modell fÄtt bra betyg och rekommenderas för trÀning utgÄr jag ifrÄn att det gÄr att stÀlla in. FÄr fortsÀtta fördjupa mig i manualen...

1000001325.jpg

Som vanligt nuförtiden mÄste man antingen ladda ned manualer eller kolla youtubevideor för att lÀra sig alla funktioner i en datoriserad produkt. Har gjort det, och det gÄr framÄt.

1000001335.jpg


1000001336.jpg


Jag kanske rentav kan ha G-shock pÄ ena armen och Garmin pÄ andra nÀr jag springer!
 
Tillbaka
Topp