Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snart ystar du vÀl osten sjÀlv ocksÄ?Dagens. Det hÀr Àr nog godare Àn pizza.
Tror inte de Àr svÄrt att byta batteri pÄ den, men klart man kan alltid lÀmna in den om man hellre vill de tror oavsett de Àr de som behövs bara, för en helt ny sÄ var de ett bra prisAh du menar sÄ, ja fÄr hoppas det. Letat lÀnge er efter denna med ett humant pris...
Nej jag gör det inte sjÀlv, utan syrran jobbar i en klockbutik (dom Àr inte officiella Äf av just Casio men en av de större kedjorna.) Hon skulle fÄ hjÀlp av sin kollega om jag fixade batteriet, vilket Àr bestÀlltTror inte de Àr svÄrt att byta batteri pÄ den, men klart man kan alltid lÀmna in den om man hellre vill de tror oavsett de Àr de som behövs bara, för en helt ny sÄ var de ett bra pris
HÀr ser man pÄ ett ungefÀr vad man kan förvÀnta sig, Ànda man ska vara försiktig med Àr packningen samt att lilla fjÀdern inte försvinner
Aldrig overkill med lava-MuddienKÀnns som lite overkill med mudmaster pÄ kontoret
Har du inte öppnat Àn?????
Underbart Àr blÄtt
Spar till efter lÀggning av barn...Har du inte öppnat Àn?????
Fast inte alla paket kom jag pÄ... Jag vill öppna ett oxÄ