• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_7736.jpeg
 
Följer i @Derix fotspÄr och lagar allt frÄn grunden idag. För att matcha graffiti och Street Spirit sÄ slÄr jag till med den urbana klassikern mannagrynsgröt...
SjÀlvklart med ekologiska gryn frÄn lokala kvarnen och nylagad Àppelmos av Àpplen frÄn trÀdgÄrden.
Kan vara middag, kan vara efterrÀtt.
Barnen var vĂ€ldigt nöjda 😅
1000009849.jpg
 
Ah du menar sÄ, ja fÄr hoppas det. Letat lÀnge er efter denna med ett humant pris...
Tror inte de Àr svÄrt att byta batteri pÄ den, men klart man kan alltid lÀmna in den om man hellre vill de :) tror oavsett de Àr de som behövs bara, för en helt ny sÄ var de ett bra pris :)

HĂ€r ser man pĂ„ ett ungefĂ€r vad man kan förvĂ€nta sig, Ă€nda man ska vara försiktig med Ă€r packningen samt att lilla fjĂ€dern inte försvinner 👌

 
Tror inte de Àr svÄrt att byta batteri pÄ den, men klart man kan alltid lÀmna in den om man hellre vill de :) tror oavsett de Àr de som behövs bara, för en helt ny sÄ var de ett bra pris :)

HĂ€r ser man pĂ„ ett ungefĂ€r vad man kan förvĂ€nta sig, Ă€nda man ska vara försiktig med Ă€r packningen samt att lilla fjĂ€dern inte försvinner 👌

Nej jag gör det inte sjÀlv, utan syrran jobbar i en klockbutik (dom Àr inte officiella Äf av just Casio men en av de större kedjorna.) Hon skulle fÄ hjÀlp av sin kollega om jag fixade batteriet, vilket Àr bestÀllt
 
Senast Àndrad:
Ja det blev paketöppning idag.


1000001310.jpg


En sÄdan.

1000001311.jpg


Och se: den har ju en funktion som visar tiden ocksÄ. SÄ man kan ju sÀga att det Àr en klocka.

1000001312.jpg


Syftet med denna klocka Àr att kunna lÀsa pulsen nÀr jag springer och cyklar pÄ spinningcykel. Hade ju varit kul med en G-shock men tyvÀrr funkar de dÄligt med det sÄ blev en Garmin. Men siffrorna Àr smÄ. Hoppas det gÄr att stÀlla in sÄ att de blir större. Annars kommer det att funka dÄligt nÀr jag springer.

1000001313.jpg


Och efter en stund ÄtergÄr det automatiskt till tidvisning. GÄr ju inte heller om man ska trÀna och se pulsen under tiden. Med tanke pÄ att denna modell fÄtt bra betyg och rekommenderas för trÀning utgÄr jag ifrÄn att det gÄr att stÀlla in. FÄr fortsÀtta fördjupa mig i manualen...

1000001325.jpg
 
Tillbaka
Topp