• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sonnyboy

Guld
2-Faktor
Gomorron! GWX-5600 pÄ kombilÀnk Àr riktigt bra enligt min enkla mening. :)

F4C3DA34-5520-4DF7-B952-2F829AE6226B.jpeg
Fick du kaffe?
 

RAVIX

Basic
2-Faktor
Dom laddbara kan ju gÄ ner sig vid för lÄng total urladdning. SÄ det lÄter som att du fÄr kosta pÄ klockan ett nytt tyvÀrr.
Ja fÄr nog testa det.
@ekke har ett lÄngskott, systern jobbar i en klockbutik, ska höra om dom eventuellt har innan jag klickat hem ett. Funkar inte det sÄ skickar jag klockan till Casio för reparation. Har jag vÀl fÄtt tag i drömklockan tÀnker jag fan fÄ igÄng den ocksÄ.
 
Senast Àndrad:

Nygren

Guld
2-Faktor
Ja fÄr nog testa det.
@ekke har ett lÄngskott, systern jobbar i en klockbutik, ska höra om dom eventuellt har innan jag klickat hem ett. Funkar inte det sÄ skickar jag klockan till Casio för reparation. Har jag vÀl fÄtt tag i drömklockan tÀnker jag fan fÄ igÄng den ocksÄ.
Trist. Man tycker att du borde fÄtt nÄgot livstecken. Men testa ytterligare en tid. MÄnga gÄnger har de inte legat tillrÀckligt lÀnge tillrÀckligt ljust. Att byta batteri Àr lite kostsamt med G-shockmÄtt mÀtt, men ÀndÄ helt överkomligt.
 

RAVIX

Basic
2-Faktor
Trist. Man tycker att du borde fÄtt nÄgot livstecken. Men testa ytterligare en tid. MÄnga gÄnger har de inte legat tillrÀckligt lÀnge tillrÀckligt ljust. Att byta batteri Àr lite kostsamt med G-shockmÄtt mÀtt, men ÀndÄ helt överkomligt.
Enda livstecknet Àr ju sekukdvisaren som parkerat sig vid 57 och som dÄ ska indikera att laddningen har startat.
Ja nÄgra hundra fÄr det kosta Àr inte mer med det.
 
Topp