• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Bonus-sommar! :)

5F9F052E-34EF-4CF7-926E-4D82D9FDCD46.jpeg
 
Tack, Ă„kte ambulans till Solllentuna sjukhus. TrĂ€ffade doktorn och hon sĂ€ger kan inte göra nĂ„got. Du fĂ„ Ă„ka till st Görans akut. Är nu dĂ€r och vĂ€ntar pĂ„ att fĂ„ ta blodprov och eventuellt röntgen.

Man undrar ju varför jag inte kördes hit direkt.
Inte för att vara den men har ocksĂ„ varit pĂ„ Sollentuna gĂ€llande ögat, Ă„ ska fĂ„ remiss till st.eriks, varför Ă„kte man inte till rĂ€tt stĂ€lle först för 😅

Hoppas de inte Àr nÄgot allvarligt iaf!
 
Efter att jag skaffade en Garmin sÄ har den fÄtt följa med mig under denna arbetsvecka.
Fler funktioner Àn G-shock och med bÀttre pulsmÀtning Àn G-shocks modeller med pulsmÀtning. Men Àven om jag kan konstatera att Casio ligger efter i vissa avseenden sÄ har ju G-shock nÄnting som renodlade motionsklockor inte har.
NÀr det gÀller kÀnslan att bÀra den pÄ handleden sÄ Àr G-shock ÀndÄ roligare Àn G-armin.
Denna första veckan i september har högsommarvĂ€rmen Ă„tervĂ€nt tillfĂ€lligt. Över 20 grader i södra Norrbotten klockan Ă„tta pĂ„ kvĂ€llen! Hittade en kvarlĂ€mnad bĂ€rs i kylen och tog pĂ„ mig "trĂ„ksuben" som jag faktiskt inte alls tycker Ă€r trĂ„kig. Dock behöver den mer ljus...
Trevlig helg! đŸș

1000001444.jpg
 
Tillbaka
Topp