• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ser ut som att du har skaffat dig en ypperlig anledning till att utöka samlingen. Du behöver nĂ„got fĂ€rgglatt att ha pĂ„ barnkalas đŸ„ł
Jag hÄller faktiskt med dig. NÀrmsta jag kommer nu Àr om jag klÀr Rangan i gröna klÀder haha.
Har kikat pÄ bÄde en gul square och ed sheeran-modellen av dw6900 men jag kÀnde inte för att lÀgga 1500 (beggad) pÄ en dw, hade varit en gw6900 hade varit annat.
En vit g hade inte heller varit fel
 
Efter att ha varit sÄ till mig över mitt nyköp,
https://klocksnack.se/threads/z-r-c-trÄden-den-om-den-magnifika-dykarklockan.191904/
Àr nu ordningen ÄterstÀlld. Den lite smÄhÀrjade GW-5000U pÄ armen igen.
KĂ€nns bra.
20240907_092149.jpg

Men vad Ànnu bÀttre Àr, Àr att min Husqvarna 55 just uppgraderades med ett Àkta samuraisvÀrd! FrÄn Japan! Sjukt coolt.
20240907_092040.jpg

20240907_091844.jpg





...fast nu inser jag att jag Ă€r i fel trĂ„d. Vaf--n Ă€r nu detta? En Seiko!? Aldrig fĂ„r man vara nöjd. 😂
20240907_091851.jpg


Men den var Ă€ndĂ„ sĂ„ fin att den fick en framtrĂ€dande plats i boden 😂
20240907_093332.jpg
 
Senast Àndrad:
Jag hÄller faktiskt med dig. NÀrmsta jag kommer nu Àr om jag klÀr Rangan i gröna klÀder haha.
Har kikat pÄ bÄde en gul square och ed sheeran-modellen av dw6900 men jag kÀnde inte för att lÀgga 1500 (beggad) pÄ en dw, hade varit en gw6900 hade varit annat.
En vit g hade inte heller varit fel
Vit G mĂ„ste du ju skaffa😃
Är det bĂ€vergrĂ€vning? đŸŠ«
Det vita pĂ„ tallriken mĂ„ste sĂ„ledes vara mjukglass... đŸ€” 😁
Mjukglass... Det hade vart steget bĂ€ttre😋
 
Tillbaka
Topp