Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det en 5610BB med klĂ€der frĂ„n en 5630?Gult Ă€r inte fult
En kolsvart BB ja. Om jag inte Ă€r helt ute o seglar sĂ„ Ă€r det klĂ€der frĂ„n en GW-M5610A-9Ăr det en 5610BB med klĂ€der frĂ„n en 5630?
Tjusigt oavsett
Snyggt!Skördar pÄ med vall
Japp iaf den ena,Snyggt!
Har rÄllen fÄtt respass?
Way to go! SÄ Explorern Àr borta? Klart bÀttre att gÄ pÄ fler roliga istÀllet!Japp iaf den ena,
Fick ett jÀkla G-Shock sug igen
Eller? Finns den modellen? GW-M5610A-9?En kolsvart BB ja. Om jag inte Àr helt ute o seglar sÄ Àr det klÀder frÄn en GW-M5610A-9
Du har rÀtt GW-M5630 menade jag nog Kollade fel innanEller? Finns den modellen? GW-M5610A-9?
BestÀller nog en bezel till GW-M5630 nÀsta gÄng det ska handlas klÀder, borde ju vara samma i alla fall
Skaffa en riktig istÀllet, grym gul display med sunburst.Eller? Finns den modellen? GW-M5610A-9?
BestÀller nog en bezel till GW-M5630 nÀsta gÄng det ska handlas klÀder, borde ju vara samma i alla fall
HÀnder Àven den bÀsteDu har rÀtt GW-M5630 menade jag nog Kollade fel innan
Ser intressant ut! Ăr det den vi vĂ€ntat pĂ„!DW-H5600MB-1A4JR
DW-H5600MB-1A4JR
Heads up
JappĂr det en dw5040 lĂ€ngst ner till vĂ€nster i bild ?