• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Äntligen hemĂ„t !
image.jpg
 
Det kom ju i morse nĂ€r jag kom inifrĂ„n ett varmt hus sprang ut i ungefĂ€r fem gradigt temp och tog in kossorna dimman hĂ€ngde tjock ut ocksĂ„. đŸ€”

Kan nog bero pÄ det, dock störande och svÄrt fÄ bort om den inte plockas isÀr (killgissar jag). Men tÀt kan den va ÀndÄ, jag badade med min utan problem som sagt
 
Blev en hel del tandborstning under klackarna, Ă€ckligt de Ă€r med annans skit😂

Är lite skitigt i skarven runt dĂ€r locket fĂ€ster, hur fĂ„r man bort de utan att fĂ„ in skrĂ€pet i verket?
1000036711.jpg
1000036708.jpg
open stÄr det smart klocka.
1000036710.jpg


Usch vad Àckligt. Vad har han gjort med klockan egentligen. Ser ju ut som navelsmuts.
Det man fÄr göra Àr nog att ta ut urverket helt och sen rengöra. Finns tutorials pÄ hur man öppnar MM.
T ex

 
Usch vad Àckligt. Vad har han gjort med klockan egentligen. Ser ju ut som navelsmuts.
Det man fÄr göra Àr nog att ta ut urverket helt och sen rengöra. Finns tutorials pÄ hur man öppnar MM.
T ex

De Àr ju en mudmaster sÄ den Àr nog anvÀnd som den skall. Men som sagt mindre trevligt med annans skit.
La den i en burk ris nu först o frÀmst
1000036712.jpg
 
Tandborste och dammsugare pÄ behörigt avstÄnd borde funka
Smart sĂ„ lĂ„ngt tĂ€nkte inte jag 👍 tandpetare kan va ett bra verktyg med
Försöker fÄ till sÄ att skotaren kommer in (och ut) till ett avlÀgset skifte.
Jobbigt nÀr inte ens 800 dÀck pÄ dumperkÀrran bÀr

1000004668.jpg
1000004652.jpg
Ja jĂ€klars blir en tvĂ€tt till helgen med dĂ„ antar jag😬
 
Tillbaka
Topp