• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SofflÀge Àven hÀr. Fredag som sagt!
1000031067.jpg
 
HĂ€r gĂ„r det undan 😊. Visst Ă€r den kanon! Fortfarande ”brutal”, men lite mer bĂ€rbar ön syskonen!

Återigen, riktigt kul att du Ă€r tillbaka i trĂ„den!
Ja den Àr kanon, som sagt upplevs betydligt mindre.
Gillar utseendet pÄ den brutal pÄ nÄ vis, Kul komplement till mina andra gwg1000
Ska bli kul o utvÀrdera den i helgen

Och du stort tack för de fina orden, jag kĂ€nde mig verkligen vĂ€lkommen tillbaka i trĂ„den, stĂ€mningen hĂ€r inne Ă€r bra god👌
Kul att ni alla goa gubbar Àr kvar hÀr inne kÀnns som tiden stÄtt still medans jag varit borta
 
SĂ„ clean Ă€r den, haft den flera gĂ„nger om sĂ„ sĂ€ljer man o köper igen, en sĂ„n pĂ„ kombilĂ„nk skulle va en bra daily klocka đŸ€™

Samma hÀr, köper - sÀljer - köper. Dumt egentligen, pÄ med combi och man har en perfekt fyrkant.
Ni har sĂ„ rĂ€tt. TĂ€nk om den dessutom kompletterats med MIP-display och samma mikrojustering pĂ„ lĂ€nken som pĂ„ GWF-A đŸ„°

IMG_1730.jpeg
IMG_1731.jpeg
 
Tillbaka
Topp