• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

GWG2K FTW
1000012774.jpg
 
Riktigt lyckad. Oak har fÄtt sig ett riktigt uppsving iomed porter och mrg modellen
Absolut. Rent visuellt Àr den en fulltrÀff med aged IP, positiv display och index som skiftar i alla möjliga fÀrger i solljuset. SnÄlt att inte sÀtta i ett safirglas, om jag ska klaga pÄ nÄgot. Presentation Àr hÀftig, kommer i en mycket fin vÀska av hög kvalité frÄn Porter och dÀr i sitter vÀl mycket av det höga priset.

Din Maharishi Àr Àven den riktigt bra, helt klart den Mudmaster som stÄr högst pÄ villhöver-listan.
1000031062.jpg
 
Leffe GW i tvĂ„ dagar nu, blir aldrig dĂ„lig. LĂ€ngtar till de nya varianterna 😍
Nu startar vi printern sĂ„ den fĂ„r jobba till pĂ„ söndag, sjĂ€lv tar jag helg đŸ„‚
1000010527.jpg
Den ultimata fyrkanten. Fedex lovade leverans av donatorklocka idag men det sket sig, det blir pĂ„ mĂ„ndag istĂ€llet. 5000U ligger i sin box och vĂ€ntar, nu blev jag sugen pĂ„ att lufta den lite 🙂
 
Den ultimata fyrkanten. Fedex lovade leverans av donatorklocka idag men det sket sig, det blir pĂ„ mĂ„ndag istĂ€llet. 5000U ligger i sin box och vĂ€ntar, nu blev jag sugen pĂ„ att lufta den lite 🙂

Bra luftning, du kan dĂ„ fĂ„ den trĂ„kigaste fĂ€rgsĂ€ttningen att se tjusig ut. Ser ju bĂ€ttre ut pĂ„ dina bilder Ă€n pĂ„ min egen handled 😅
ApropÄ trÄkigt sÄ kommer bÀsta fyrkantens serie kommer mÄ bra av lite uppfrÀschning framÄt vÄrkanten.
Är det förresten nĂ„gon i trĂ„den som har/haft en GW-5000B?
 
Bra luftning, du kan dĂ„ fĂ„ den trĂ„kigaste fĂ€rgsĂ€ttningen att se tjusig ut. Ser ju bĂ€ttre ut pĂ„ dina bilder Ă€n pĂ„ min egen handled 😅
ApropÄ trÄkigt sÄ kommer bÀsta fyrkantens serie kommer mÄ bra av lite uppfrÀschning framÄt vÄrkanten.
Är det förresten nĂ„gon i trĂ„den som har/haft en GW-5000B?
Svart/grĂ„ Ă€r inte trĂ„kigt, fĂ€rgglad deluxe ju 😄

Vad Ă€r det som kommer uppdateras? Har inte hĂ€ngt med sista tiden. 🙂
 
Tillbaka
Topp