Ett Grattis pĂ„ sin plats(?)Godmorgon! Ăr det tĂ„rtdag sĂ„ Ă€r det, dĂ„ fĂ„r man ha fin klocka pĂ„ sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ett Grattis pĂ„ sin plats(?)Godmorgon! Ăr det tĂ„rtdag sĂ„ Ă€r det, dĂ„ fĂ„r man ha fin klocka pĂ„ sig
En G-9000BP alltsÄ??Absolut! Annars Àr det eventuellt heads up pÄ en lila..
Det Àr vÀl de tvÄ. Finns det fler?Gulfman har den!
Eller varför inte G-9000R. Den kan du sÀkert dra av som sÀkerhetsutrustningEn G-9000BP alltsÄ??
DÀr snackar vi iaf fÀrg @hepanter
Tackar tackarEtt Grattis pÄ sin plats(?)
Det Àr vÀl de tvÄ. Finns det fler?
Stort grattisTackar tackar
Ja det borde ju nÀstan gÄ att fÄ till som skogsutrustning texEller varför inte G-9000R. Den kan du sÀkert dra av som sÀkerhetsutrustning
GrattisTackar tackar
Stort grattis
Tack sÄ mycketGrattis
Ja den Àr extremt braGillar denna mycket, mer Àn jag trodde att jag skulle göra.
Den ser riktigt bra ut. Var nÀra att klicka hem en sÄdan för nÄgra veckor sedan, tror det var klockmagasinet som hade bra rabatt pÄ den.Gillar denna mycket, mer Àn jag trodde att jag skulle göra.
Det Àr den jag knep. Strax över 13 kÀndes rimligt med tanke pÄ listpris. Det var lite nu eller aldrig kÀndes det som.Den ser riktigt bra ut. Var nÀra att klicka hem en sÄdan för nÄgra veckor sedan, tror det var klockmagasinet som hade bra rabatt pÄ den.
SÄg att Jula har nedsatta priser pÄ sina skyddslÄdor nuFÄr anse muddie samlingen klar. Tre rÀcker.
FĂ„r bli lite andra modeller o komplettera med nu
Passa dej o tagga en elektriker han kan se brister i installationen
RÄkar vara elektriker jag oxÄPassa dej o tagga en elektriker han kan se brister i installationen