• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ja, jag satte den ju under 1500 lumen köksbordslampan under helgen. TvĂ„ heldagar förutom nĂ€r jag sov. Men den pendlar redan mellan lĂ„g och mellan igen. 😠

1000002356.jpg

Du mÄste ha mer ljus pÄ den. BlÄtandarna tar mer ström Àn den "vanliga" 5610 ocksÄ. Iaf mina.

1000004795.png
 
Senast Àndrad:
Ojoj vuxen lego, lastvÀxlar vagnar ?

Klocka för topic
BÄde jag och klockan Àr tvÀttad
1000037639.jpg
StÀmmer, 2st vÀxlarvagnar hÀr för omlastning, ska trycka in dom i ett par 40' containrar om nÄn vecka.
Sen ska jag ivÀg och skruva ihop dom och lite annat smÄtt o gott i/pÄ Dominikanska Republiken.
Kan bli en bra början pĂ„ nĂ€sta Ă„r 👍
Peggy fÄr Äka med tÀnker jag, och nÄn av giftfrodorna.
1000004802.jpg
 
Ja, jag satte den ju under 1500 lumen köksbordslampan under helgen. TvĂ„ heldagar förutom nĂ€r jag sov. Men den pendlar redan mellan lĂ„g och mellan igen. 😠

1000002356.jpg

Jag hade LT lÀget pÄ och ljuset pÄ i tre sekunder och efter tvÄ dagar sÄ gick min frogman frÄn H till M.

Hade den pĂ„ balkongen i solen nĂ„n timme och dĂ„ hoppade den upp till H. Har Ă€ndrat frĂ„n tre till en sekund nu och hoppas den hĂ„ller sig pĂ„ H under vinterhalvĂ„ret. Time will tell 🐾
 
Tillbaka
Topp