• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Och denna. Har lite svÄrt för denna design(som tydligen ska vara populÀr) nÀr visarna verkar vara avsiktligen kamoflerade.

1000002346.jpg
Ja visarna blir helt idiotiska tyvÀrr

Lite ovÀntat började det nyss visa lÄgt batteri. Och det efter att ha burit den ett par dagar i strÀck nu.
Men detta visar att tough solar som namnet kan antyda krÀver lite starkare belysning. Vanlig inomhusbelysning rÀcker inte för att ladda upp eller behÄlla laddningen. Om man inte nÄgon timme per dag lÄter klockan exponeras för utomhus dagsljus sÄ bör den ligga nÄn timme mer direkt under en lampa.
Jag gissar dock att lysrörsbelysningen i restaurangköket skulle rÀcka för det Àr mycket ljusare Àn vanlig rumsbelysning.
Kocken som köpte Rangeman 9400 av mig hÄller nog laddningen.

1000002353.jpg

Senast Àndrad:
TÀnkte eventuellt slÀppa den hÀr dÄ den fÄr för lite handledstid. Vore kul om den hamnade hos nÄgon G-shock entusiast och ger dÀrför en heads-up hÀr innan jag lÀgger ut den pÄ Köp & SÀlj. (Dra gÀrna ett PM vid intresse i sÄ fall)
DW5600LU (letade som en galning efter den och köpte frÄn Australien)

IMG_8168.jpeg

IMG_8167.jpeg

Tillbaka
Topp