Ja visarna blir helt idiotiska tyvÀrrOch denna. Har lite svÄrt för denna design(som tydligen ska vara populÀr) nÀr visarna verkar vara avsiktligen kamoflerade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja visarna blir helt idiotiska tyvÀrrOch denna. Har lite svÄrt för denna design(som tydligen ska vara populÀr) nÀr visarna verkar vara avsiktligen kamoflerade.
BÀttre lÀsbarhet pÄ GA-110TU-1A5 :Ja visarna blir helt idiotiska tyvÀrr
Elvis har kommit till vÀrlden han sÀger hej
Ja den dÀr GWG-B1000 Àr riktigt snygg. Lite trist att den bara Àr "svart" utöver urtavlan, men ja gillar den starktNÀr vi snackar lÀsbarhet sÄ fÄr man ju inte heller glömma dom hÀr tre tuffingarna frÄn "Master of G 'Emergency Colors' Series".
Jag gillar alla tre.Ja den dÀr GWG-B1000 Àr riktigt snygg. Lite trist att den bara Àr "svart" utöver urtavlan, men ja gillar den starkt
Lite sÄ, dom Àr för jÀkla braHoarder
Eller got to catch them all
Du har ju redan Maharishin. Resten Àr en promenad i parkenLite sÄ, dom Àr för jÀkla bra
Ja de Àr dem smÄsakerna jag gillar med den men tycker att den kunde kanske en droppe mer fÀrgJag gillar alla tre.
Helt svart? Den har ju en gĂŒldring runt lysknappen! It is all in the details.
Ja ser rÀtt sur utKlockbyte, fortfarande 6900. Katten verkar dock vara skeptisk.
Se det positivt, Ànnu en möjlighet till kööööpEfter att nu har testat GwG b1000 och att den inte klickade sÄ Ängrar jag att jag sÄlde min gwg 2k
Den sista i detta utförande var favoriten
Jo, den blinkar LOW. Har satt den under bordslampan.