• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God lördag everyhopa 🙂
IMG_20241012_081242.jpg
 
Loppis runda idag

1. Varför gÄr tiden sÄ sakta nÀr man stÄr i kön och vÀntar pÄ att de ska öppna?
2. Varför hittar man aldrig precis det man letar efter utan hittar nĂ„got som istĂ€llet ”bara duger som ersĂ€ttning, second best, ah, den Ă€r nĂ€stan som jag egentligen vill ha
”
2. Varför hatar man alla antikvarister och Tradera-sĂ€ljare som alltid stĂ„r först i kön och skryter emellan om hur mycket har de tjĂ€nat pĂ„ grejen de köpte förra veckan
 och nĂ€r dörrarna öppnas, springer febrilt till smyckedisken och tavlorna pĂ„ vĂ€ggen?

IMG_4917.jpeg
 
Hejsan alla hÀndiga Àr det dessa tvÄ punkter man ska trycka in nÀr man har bytt batteriet? Och hur fÄr man ut detta batteri? KÀnner inte igen bygeln pÄ denna
1000037899.jpg
AC-reset Àr vid de blÄ markeringarna.
För att lossabygeln pillar du ner nÄgot lagom smalt och pressar i den röda pilens riktning.
Lycka till â˜ș
1000010636.png
 
AC-reset Àr vid de blÄ markeringarna.
För att lossabygeln pillar du ner nÄgot lagom smalt och pressar i den röda pilens riktning.
Lycka till â˜ș
1000010636.png
Jag va sÄ korkad sÄ @roosterman fick hjÀlpa mig över telefon iaf, men nu fattar jag din beskrivning @ekke bara jag som va trög
Nu Ă€r de rengöring, frugan köpt en baby g pĂ„ loppis👍
1000037903.jpg
1000037908.jpg
1000037907.jpg
1000037909.jpg
 
Tillbaka
Topp