Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dunderfake. Tratten verkar inte bry sig i att man anmÀler kopia..Ny modell av DW6900?
I min vÀrld Àr ju denna jÀttefake men vÀnder mig ÀndÄ till mer kunniga hÀr. För mig Àr DW6900 en HELT annan modell
(FrÄn annons pÄ tratten)
Kanske Àr billigare Àn en ultraljudstvÀtt?GT-bad för rengöring
NÀ, jag har anmÀlt den 2ggr :/Dunderfake. Tratten verkar inte bry sig i att man anmÀler kopia..
NÀ, jag har anmÀlt den 2ggr :/
Ăr sugen pĂ„ en ny G men vad ska man inhandla. Vill gĂ€rna ha solcell samt sĂ„ Ă€r mb6 ett plus. TyvĂ€rr fĂ„r den inte ha blĂ„tand
Jag Àr beredd att hÄlla med men den Àr för stor för mig tyvÀrr. Testade en idag. Kanske dax för en stÄlfyrkant Àven om det inte Àr den G som tilltalar mig mest
Skulle sÀga GWG1000 bÀsta gshocken
Aha en G-TonicGT-bad för rengöring
GW5000U om du vill ha en fyrkantĂr sugen pĂ„ en ny G men vad ska man inhandla. Vill gĂ€rna ha solcell samt sĂ„ Ă€r mb6 ett plus. TyvĂ€rr fĂ„r den inte ha blĂ„tand
Dunderfake. Tratten verkar inte bry sig i att man anmÀler kopia..
NÀ, jag har anmÀlt den 2ggr :/
Jag ligger ocksĂ„ inne med tvĂ„, vilket betyder minst sju anmĂ€lningar...Samma hĂ€râŠ
Jag slĂ„r ett slag för GW-9300, sitter som en smĂ€ck pĂ„ 16,5Ăr sugen pĂ„ en ny G men vad ska man inhandla. Vill gĂ€rna ha solcell samt sĂ„ Ă€r mb6 ett plus. TyvĂ€rr fĂ„r den inte ha blĂ„tand
Nu blir det tvÄ slag för GW-9300⊠jag har ocksÄ 16,5 cm handled och hade en 9300 Mudman som var den mest bekvÀma Shocken jag hade.Jag slÄr ett slag för GW-9300, sitter som en smÀck pÄ 16,5
SÀllsynt Ä sÀllsynt, tror de Àr min MRG, de övriga i samlingen Àr nog rÀtt vanliga skulle ja troGod eftermiddag!
Vad har ni för G-shock som ni TROR Àr mest sÀllsynt i era samlingar? Jag TROR min Àr min
G-7100FT-2V. Inte sÄ ovanlig modell som sÄdan, men eventuellt att det skulle vara att den Àr frÄn Ancient Chinese Spirits Collection frÄn 2004. Fyllde 20 förra mÄnaden!
Men SOM den gör sitt. JÀkligt stiliG.SÀllsynt Ä sÀllsynt, tror de Àr min MRG, de övriga i samlingen Àr nog rÀtt vanliga skulle ja tro
Nu blir det tvÄ slag för GW-9300⊠jag har ocksÄ 16,5 cm handled och hade en 9300 Mudman som var den mest bekvÀma Shocken jag hade.
God eftermiddag!
Vad har ni för G-shock som ni TROR Àr mest sÀllsynt i era samlingar? Jag TROR min Àr min
G-7100FT-2V. Inte sÄ ovanlig modell som sÄdan, men eventuellt att det skulle vara att den Àr frÄn Ancient Chinese Spirits Collection frÄn 2004. Fyllde 20 förra mÄnaden!
HmmmmGod eftermiddag!
Den Àr ju sÄ bra. Det Àr den.
Det Àr maharishin helt klart för min del
1000 ex av den tillverkade
"Hey google, visa mig POP pÄ handleden"Hmmmm
Borde vara min G-9200R-4 Riseman M.I.R.O.
Eventuellt GW-9430EJ med tanke pÄ skicket.
BĂ„da postade nu i veckan
https://klocksnack.se/threads/-officiella-g-shocktrÄden.24037/post-4885974
https://klocksnack.se/threads/-officiella-g-shocktrÄden.24037/post-4886254
Tror det Àr min DW-5800CGod eftermiddag!
BÀttre!Kanske Àr billigare Àn en ultraljudstvÀtt?