• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God morgon
1000011576.jpg
 
Off topic: men har nÄgon sett att det börjat krylla med företagsannonser pÄ sÀljes och bytes? Dessa fÄr ju inte vara dÀr om jag förstÄtt det rÀtt.
 
Off topic: men har nÄgon sett att det börjat krylla med företagsannonser pÄ sÀljes och bytes? Dessa fÄr ju inte vara dÀr om jag förstÄtt det rÀtt.
Tror det om dom betalar en viss summa varje mÄnad sÄ blir dom företagssÀljare och tror dom fÄr uppdatera nÀr som dom o ingen grÀns pÄ annonser. Killgissar
 
Off topic: men har nÄgon sett att det börjat krylla med företagsannonser pÄ sÀljes och bytes? Dessa fÄr ju inte vara dÀr om jag förstÄtt det rÀtt.
Jag noterade det ocksÄ men jag tror dom slagit ihop annonsforumen och mÀrker ut företag med en tag istÀllet? (Hittar inget forum för företagsannonser lÀngre).
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp