• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kul att testa annan fÀrg pÄ 5610.

1000017647.jpg

Jag gillar min! Det var dyrt men det var vÀrt att fÄ den svarte att bli orange. Det Àr nog bara du och jag som har denna tror jag.

1000002628.jpg
 
Ja den kĂ€nns vĂ€ldigt rimlig i kvaliten. Tanken va ju att jag skulle jĂ€mföra de tvĂ„ idag men sĂ„ blev det ju inte😬
@roosterman kan sĂ€kert komma med en utförlig recension om jĂ€mförelsen 😬
@Nygren
MĂ„ste sĂ€ga att kina lĂ€nken Ă€r riktigt bra faktiskt👍 Den saknar förstĂ„s loggan pĂ„ spĂ€nnet men har rĂ€tt kĂ€nsla.
Har Àven nÄgra kinalÀnkar av den Àldre versionen, den som har rÀffliga lÀnkar, och dom Àr mycket mer "rangliga" Àn den nya.
Och det dĂ€r med att bli lĂ€nkgberoende vet jag ingenting om 😁
IMG_20241018_211436.jpg
 
@Nygren
MĂ„ste sĂ€ga att kina lĂ€nken Ă€r riktigt bra faktiskt👍 Den saknar förstĂ„s loggan pĂ„ spĂ€nnet men har rĂ€tt kĂ€nsla.
Har Àven nÄgra kinalÀnkar av den Àldre versionen, den som har rÀffliga lÀnkar, och dom Àr mycket mer "rangliga" Àn den nya.
Och det dĂ€r med att bli lĂ€nkgberoende vet jag ingenting om 😁
IMG_20241018_211436.jpg
Va lĂ€nkar de finns dĂ€r😍
Jag vill nog ha en AR ocksÄ
 
@Nygren
MĂ„ste sĂ€ga att kina lĂ€nken Ă€r riktigt bra faktiskt👍 Den saknar förstĂ„s loggan pĂ„ spĂ€nnet men har rĂ€tt kĂ€nsla.
Har Àven nÄgra kinalÀnkar av den Àldre versionen, den som har rÀffliga lÀnkar, och dom Àr mycket mer "rangliga" Àn den nya.
Och det dĂ€r med att bli lĂ€nkgberoende vet jag ingenting om 😁
IMG_20241018_211436.jpg
Har du en lĂ€nk till den dĂ€r kinalĂ€nken sĂ„ vore det tacksamt? 🙂
 
Fredagen bjöd pÄ GWG-2000.
1000010736.jpg

1000010733.png

Och apropĂ„ kinalĂ€nkar sĂ„ har jag kinakeepers pĂ„ vĂ€g hem. TĂ€nkte ersĂ€tta nĂ„gra i metall med plastvariant. Lite konstigt att dom levereras pĂ„ GWG-1000-band 😬
Hojta om nĂ„gon Ă€r sugen pĂ„ att testa kinaband utan keeper, jag bjuder pĂ„ band, men frakten krĂ€ver swish â˜ș
 
Mycket snack om resin-lÀnkar nu. Finns det i andra fÀrger Àn svart?
SÄg en mod som jag gillade men ser ut att vara gmwb5000 dvs helstÄl?
Aldrig sett dom fÀrgerna pÄ stÄl-lÀnk heller iofs.
1000006346.png
Har vart i kontakt med den firman. Dom gör riktigt snygga kit. BÄde enfÀrgat och multifÀrgade som ovan.
Fick pris pĂ„ den högra pĂ„ bilden. 325Pund gjorde att jag backade just dĂ„. Men fy fasen vad snyggt det Ă€r 😍
b5k_customs pÄ Insta:D Dom har gjort ett oranget stÄlkit som oxÄ kittlade villha-sinnet nÄ kopiöst:bag:
 
Fredagen bjöd pÄ GWG-2000.
1000010736.jpg

1000010733.png

Och apropĂ„ kinalĂ€nkar sĂ„ har jag kinakeepers pĂ„ vĂ€g hem. TĂ€nkte ersĂ€tta nĂ„gra i metall med plastvariant. Lite konstigt att dom levereras pĂ„ GWG-1000-band 😬
Hojta om nĂ„gon Ă€r sugen pĂ„ att testa kinaband utan keeper, jag bjuder pĂ„ band, men frakten krĂ€ver swish â˜ș
SĂ„ galet bra den dĂ€r varianten 😎
 
Tillbaka
Topp