Kul att testa annan fÀrg pÄ 5610.
Jag gillar min! Det var dyrt men det var vÀrt att fÄ den svarte att bli orange. Det Àr nog bara du och jag som har denna tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀsbarheten gÄr ner men coolheten gÄr upp med negativ display.Jag gillar min! Det var dyrt men det var vÀrt att fÄ den svarte att bli orange. Det Àr nog bara du och jag som har denna tror jag.
@NygrenJa den kÀnns vÀldigt rimlig i kvaliten. Tanken va ju att jag skulle jÀmföra de tvÄ idag men sÄ blev det ju inte
@roosterman kan sÀkert komma med en utförlig recension om jÀmförelsen
Va lÀnkar de finns dÀr@Nygren
MÄste sÀga att kina lÀnken Àr riktigt bra faktiskt Den saknar förstÄs loggan pÄ spÀnnet men har rÀtt kÀnsla.
Har Àven nÄgra kinalÀnkar av den Àldre versionen, den som har rÀffliga lÀnkar, och dom Àr mycket mer "rangliga" Àn den nya.
Och det dÀr med att bli lÀnkgberoende vet jag ingenting om
AR Àr bra sketVa lÀnkar de finns dÀr
Jag vill nog ha en AR ocksÄ
Har du en lÀnk till den dÀr kinalÀnken sÄ vore det tacksamt?@Nygren
MÄste sÀga att kina lÀnken Àr riktigt bra faktiskt Den saknar förstÄs loggan pÄ spÀnnet men har rÀtt kÀnsla.
Har Àven nÄgra kinalÀnkar av den Àldre versionen, den som har rÀffliga lÀnkar, och dom Àr mycket mer "rangliga" Àn den nya.
Och det dÀr med att bli lÀnkgberoende vet jag ingenting om
Har du en lÀnk till den dÀr kinalÀnken sÄ vore det tacksamt?
Man bugar och bockarFĂŒr casio G-SHOCK dw5600 GW-M5610 GA-2100 DW-6900 serie armband schwarz kunststoff stahl armband hohe qualitĂ€t herren uhr armband - AliExpress 1511
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Jag gillar min! Det var dyrt men det var vÀrt att fÄ den svarte att bli orange. Det Àr nog bara du och jag som har denna tror jag.
Och NASA orange.LÀsbarheten gÄr ner men coolheten gÄr upp med negativ display.
Den passar utmÀrkt Àven pÄ tex DW-6900 och GA-2100Man bugar och bockar
Good to know!Den passar utmÀrkt Àven pÄ tex DW-6900 och GA-2100
AR + lÀnk bra grejor!Va lÀnkar de finns dÀr
Jag vill nog ha en AR ocksÄ
Löjligt braAR + lÀnk bra grejor!
Har vart i kontakt med den firman. Dom gör riktigt snygga kit. BÄde enfÀrgat och multifÀrgade som ovan.Mycket snack om resin-lÀnkar nu. Finns det i andra fÀrger Àn svart?
SÄg en mod som jag gillade men ser ut att vara gmwb5000 dvs helstÄl?
Aldrig sett dom fÀrgerna pÄ stÄl-lÀnk heller iofs.
SÄ galet bra den dÀr variantenFredagen bjöd pÄ GWG-2000.
Och apropÄ kinalÀnkar sÄ har jag kinakeepers pÄ vÀg hem. TÀnkte ersÀtta nÄgra i metall med plastvariant. Lite konstigt att dom levereras pÄ GWG-1000-band
Hojta om nÄgon Àr sugen pÄ att testa kinaband utan keeper, jag bjuder pÄ band, men frakten krÀver swish
HÀr Àr oxÄ hÀstarna utslÀpptaHÀstarna utslÀppta och utfodrade i finvÀdret
AR och lÀnk passar grymt bra ihop.AR + lÀnk bra grejor!
Vincent Vega starter pack:
FÄr vÀl nyansera med nÄgot modernt
Man kan tro att man hamnat pÄ ett amerikanskt forum lol.