Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu uppgraderar jag lite med grippers
Exakt sÄ med dessa kan man hamna lite i mellan CoC motstÄndsmÀssigtInte samma kvalitet som Captains of Crush. Men roligt med fÀrger. Och sÄ fÄr du lite skillnad i styrka vilket ger variation.
Exakt sÄ med dessa kan man hamna lite i mellan CoC motstÄndsmÀssigt
FÀrger Àr helt kanon för att hÄlla lite mer ordning och ett fint stÀll till. Kvalitén verkar ÀndÄ vÀldigt bra. SvÄrt att gÄ till motivers nÀstan 500 spÀnn för en captains of Crush liksom.
Idag blir det paketöppning Àven pÄ gshockfronten
Ser ut som nÄgon har bytt ut lÀnken och lÀmnat tillbaka klockan. Bandet ser anvÀnd ut.AlltsÄ va Àr detta köpte en bc men fick gummiband pÄ den
Har jag missat nÄt trodde alla sÄldes pÄ lÀnk.
Köpt ny frÄn brandfield
NÄn som plundrat lÀnken mÄntro sen returnerat den?
Ja jag skulle sÀga att bandet ser fasen lite smÄslitet utSer ut som nÄgon har bytt ut lÀnken och lÀmnat tillbaka klockan. Bandet ser anvÀnd ut.
Vad jag vet sÄ ska den ha lÀnkAlltsÄ va Àr detta köpte en bc men fick gummiband pÄ den
Har jag missat nÄt trodde alla sÄldes pÄ lÀnk.
Köpt ny frÄn brandfield
NÄn som plundrat lÀnken mÄntro sen returnerat den?
Ser ut som nÄgon har bytt ut lÀnken och lÀmnat tillbaka klockan. Bandet ser anvÀnd ut.
Exakt lÀskigt detta nÄn bestÀller en sÄn hÀr klocka tar lÀnken sÀtter pÄ ett annat gummi och sen returnerar och fÄr pengarna tillbakaDÄligt. Brandfield har tydligen tagit emot en retur utan att kontrollera klockan ordentligt.
Kan iofs vara lÀtt att missa det utbytta armbandet eftersom det som ska medfölja denna modell Àr ett undantag och klockan ser helt normal ut. Men om det Àr synbart slitet sÄ visar det att det det brustit i kontrollen. NÄgon har kanske rentav medvetet bestÀllt klockan i syfte att skaffa lÀnkarmbandet och lyckats med det utan att det blev upptÀckt!
G-Shock pĂ„ kombilĂ€nk Ă€r riktigt bra grejer. De borde verkligen slĂ€ppa fler sĂ„dana modeller. KĂ€nns kinalĂ€nken rimlig i kvalitĂ©n?Ăntligen kvĂ€ller
Nu vÀntas kött frÄn gÄrden innerfile av nöt
TvÀttad 5610u poserar pÄ köksbordet, fasen va prisvÀrd denna lÀnken Àr, lyfte klockan nÄgot enormt.
Nu börjar jag kÀnna av att de gÄr att bli beroende av kombilÀnkar
Ja den kÀnns vÀldigt rimlig i kvaliten. Tanken va ju att jag skulle jÀmföra de tvÄ idag men sÄ blev det ju inteG-Shock pÄ kombilÀnk Àr riktigt bra grejer. De borde verkligen slÀppa fler sÄdana modeller. KÀnns kinalÀnken rimlig i kvalitén?
Du har vĂ€l inte anlag för att snabbt bli beroende av nĂ„got?Ăntligen kvĂ€ller
Nu vÀntas kött frÄn gÄrden innerfile av nöt
TvÀttad 5610u poserar pÄ köksbordet, fasen va prisvÀrd denna lÀnken Àr, lyfte klockan nÄgot enormt.
Nu börjar jag kÀnna av att de gÄr att bli beroende av kombilÀnkar