• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dagens byta vinterhjul- och gitarrstrĂ€ngar klocka, CHANGEMASTER 😂

IMG_0656.jpeg
 
Inte samma kvalitet som Captains of Crush. Men roligt med fÀrger. Och sÄ fÄr du lite skillnad i styrka vilket ger variation.
Exakt sÄ med dessa kan man hamna lite i mellan CoC motstÄndsmÀssigt
FÀrger Àr helt kanon för att hÄlla lite mer ordning och ett fint stÀll till. Kvalitén verkar ÀndÄ vÀldigt bra. SvÄrt att gÄ till motivers nÀstan 500 spÀnn för en captains of Crush liksom.

Idag blir det paketöppning Ă€ven pĂ„ gshockfrontenđŸ€™
 
Exakt sÄ med dessa kan man hamna lite i mellan CoC motstÄndsmÀssigt
FÀrger Àr helt kanon för att hÄlla lite mer ordning och ett fint stÀll till. Kvalitén verkar ÀndÄ vÀldigt bra. SvÄrt att gÄ till motivers nÀstan 500 spÀnn för en captains of Crush liksom.

Idag blir det paketöppning Ă€ven pĂ„ gshockfrontenđŸ€™

Jag har alla CoC utom 3,5an. Kul att ha och visa och lÄta andra prova Àven om man aldrig kommer att klara de starkaste nivÄerna. För en genomsnittlig svensson Àr 4an nÀstan som att trycka en sten!
 
Senast Àndrad:
Ser ut som nĂ„gon har bytt ut lĂ€nken och lĂ€mnat tillbaka klockan. Bandet ser anvĂ€nd ut. 🙁

DĂ„ligt. Brandfield har tydligen tagit emot en retur utan att kontrollera klockan ordentligt.
Kan iofs vara lÀtt att missa det utbytta armbandet eftersom det som ska medfölja denna modell Àr ett undantag och klockan ser helt normal ut. Men om det Àr synbart slitet sÄ visar det att det det brustit i kontrollen. NÄgon har kanske rentav medvetet bestÀllt klockan i syfte att skaffa lÀnkarmbandet och lyckats med det utan att det blev upptÀckt!
 
DĂ„ligt. Brandfield har tydligen tagit emot en retur utan att kontrollera klockan ordentligt.
Kan iofs vara lÀtt att missa det utbytta armbandet eftersom det som ska medfölja denna modell Àr ett undantag och klockan ser helt normal ut. Men om det Àr synbart slitet sÄ visar det att det det brustit i kontrollen. NÄgon har kanske rentav medvetet bestÀllt klockan i syfte att skaffa lÀnkarmbandet och lyckats med det utan att det blev upptÀckt!
Exakt lÀskigt detta nÄn bestÀller en sÄn hÀr klocka tar lÀnken sÀtter pÄ ett annat gummi och sen returnerar och fÄr pengarna tillbaka
 
Äntligen kvĂ€ller
Nu vĂ€ntas kött frĂ„n gĂ„rden innerfile av nötđŸ€™

TvÀttad 5610u poserar pÄ köksbordet, fasen va prisvÀrd denna lÀnken Àr, lyfte klockan nÄgot enormt.
Nu börjar jag kĂ€nna av att de gĂ„r att bli beroende av kombilĂ€nkar 😂
1000038261.jpg
 
Äntligen kvĂ€ller
Nu vĂ€ntas kött frĂ„n gĂ„rden innerfile av nötđŸ€™

TvÀttad 5610u poserar pÄ köksbordet, fasen va prisvÀrd denna lÀnken Àr, lyfte klockan nÄgot enormt.
Nu börjar jag kĂ€nna av att de gĂ„r att bli beroende av kombilĂ€nkar 😂
1000038261.jpg
G-Shock pÄ kombilÀnk Àr riktigt bra grejer. De borde verkligen slÀppa fler sÄdana modeller. KÀnns kinalÀnken rimlig i kvalitén?
 
G-Shock pÄ kombilÀnk Àr riktigt bra grejer. De borde verkligen slÀppa fler sÄdana modeller. KÀnns kinalÀnken rimlig i kvalitén?
Ja den kĂ€nns vĂ€ldigt rimlig i kvaliten. Tanken va ju att jag skulle jĂ€mföra de tvĂ„ idag men sĂ„ blev det ju inte😬
@roosterman kan sĂ€kert komma med en utförlig recension om jĂ€mförelsen 😬
 
Äntligen kvĂ€ller
Nu vĂ€ntas kött frĂ„n gĂ„rden innerfile av nötđŸ€™

TvÀttad 5610u poserar pÄ köksbordet, fasen va prisvÀrd denna lÀnken Àr, lyfte klockan nÄgot enormt.
Nu börjar jag kĂ€nna av att de gĂ„r att bli beroende av kombilĂ€nkar 😂
1000038261.jpg
Du har vĂ€l inte anlag för att snabbt bli beroende av nĂ„got? 😉

OT: Den ser riktigt trevlig ut pÄ lÀnken!
 
Tillbaka
Topp