Fixat ihop ett litet paket till @zokasthlmTyp sÄna dÀr, det Àr till min nya G-lÄdan.
Var köpte du dom? Eller kan jag köpa nÄgra av dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fixat ihop ett litet paket till @zokasthlmTyp sÄna dÀr, det Àr till min nya G-lÄdan.
Var köpte du dom? Eller kan jag köpa nÄgra av dig?
Ăr det GG-1000-1A med rött band? tĂ€nkte sjĂ€lv sĂ€tta pĂ„ ett Burton band pĂ„ min GG-1000-1ANu Ă€re heeeelg
JajjemenĂr det GG-1000-1A med rött band? tĂ€nkte sjĂ€lv sĂ€tta pĂ„ ett Burton band pĂ„ min GG-1000-1A
VÀntar fortfarande pÄ lite sjÀlvlys @T-wiz ........
Ber om ursÀkt! Gottgör med dubbel, en med backlight och en utanVÀntar fortfarande pÄ lite sjÀlvlys @T-wiz ........
Kan inte nÄn Photoshopa in rött lys i dom tvÄ yttre runda??Ber om ursÀkt! Gottgör med dubbel, en med backlight och en utan
Kan inte nÄn Photoshopa in rött lys i dom tvÄ yttre runda??
Borde bli riktigt spooky gubbe dÄ
Haha Underbart!
Halloween-G deluxe
Grattis, jag gjorde just mig av med min, men jag digga den skarpt. Underbar klockaMed den rabatten som det tipsades om i trÄden gick det inte att lÄta bli denna.
Det dÀr var en jÀkligt trevlig Mudman. Hemmabygge? Eller Àr det en MC?I-vÀntan-pÄ-GGN-G
Det Àr en MCDet dÀr var en jÀkligt trevlig Mudman. Hemmabygge? Eller Àr det en MC?
Tackar, den Àr riktigt trevlig. Blir sugen pÄ Fanta nÀr man tittar pÄ den. Kan bli nÀsta Ärs sommar-G, har en skjorta jag tror den kommer passa bra ihop medGrattis, jag gjorde just mig av med min, men jag digga den skarpt. Underbar klocka
Jag körde min just som sommarklocka och pausade alla andra klockor i tvÄ mÄnader. Funkar ypperligt till sommaraktiviteter.Tackar, den Àr riktigt trevlig. Blir sugen pÄ Fanta nÀr man tittar pÄ den. Kan bli nÀsta Ärs sommar-G, har en skjorta jag tror den kommer passa bra ihop med