Denna hĂ€mtad. Ăverraskar klart positivt
Cool ÀndÄ! Inte sÄld helt pÄ gummit men finns ju alternativ, fynd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Denna hĂ€mtad. Ăverraskar klart positivt
Grattis! Försök nu hÄlla i den dÀr, den Àr ju en av de bÀsta!Vilken bra fredag det blev
à ter tillbaka till gÄrden efter ha varit ute o rest lite
SÄ grymt bra tackGrattis! Försök nu hÄlla i den dÀr, den Àr ju en av de bÀsta!
Olivers första födelsedag firad
Bollhavet @Roosterwife införskaffat i present var vÀldigt uppskattat
Av fler Àn Oliver dessutom
Helt plötsligt var @Derix dÀr oxÄ
Undrat lite var han tagit vÀgen ju
Ja, vi kan vÀl utfÀrda en varning hÀr. Skaffa ingen Garmin om ni vill behÄlla klockintresset.Tror jag har begÄtt ett allvarligt misstag. Fick för mig att uppdatera trÀningsklockan till en senare version av densamma. Den mÀter allt möjligt, man kan betala med den, lyssna pÄ musik, den har hur lÄng batteritid som helst, och nÀr den vÀl behöver laddas gÄr det pÄ ett tjillevipp, den har inbyggd ficklampa och den gÄr konfigurera till stor del efter eget tycke.
Man frÄgar sig varför jag gjorde sÄ. Den sitter pÄ hela tiden sedan nÄgon vecka sedan, och nÄgon större anledning till att ta av den ser jag inte.
Vad ska det bli med alla mina shockar!?
Ni kommer komma tillbaka @ironcastle @DerixJa, vi kan vÀl utfÀrda en varning hÀr. Skaffa ingen Garmin om ni vill behÄlla klockintresset.
Den Àr ÀndÄ inte sÄ smart sÄ den hÄller koll pÄ brunsterna...Tror jag har begÄtt ett allvarligt misstag. Fick för mig att uppdatera trÀningsklockan till en senare version av densamma. Den mÀter allt möjligt, man kan betala med den, lyssna pÄ musik, den har hur lÄng batteritid som helst, och nÀr den vÀl behöver laddas gÄr det pÄ ett tjillevipp, den har inbyggd ficklampa och den gÄr konfigurera till stor del efter eget tycke.
Man frÄgar sig varför jag gjorde sÄ. Den sitter pÄ hela tiden sedan nÄgon vecka sedan, och nÄgon större anledning till att ta av den ser jag inte.
Vad ska det bli med alla mina shockar!?
Fan gula Àr bra alltsÄ...Rangeman i diskbaljan
Hahahahaaaaaaa!Den Àr ÀndÄ inte sÄ smart sÄ den hÄller koll pÄ brunsterna...
HÀr har vi en bild i @Hans B 1955 anda Grattis till nya metallsquaren!Avplastad. Riktigt bra. BÀttre IRL Àn pÄ bild. Krulltotten ville vara med
Klarar du dig med endast ditt egna ensilage under vintern eller blir det kosttillskott till kossorna?God morgon klöverensilage ligger pÄ foderbordet och jag Àr halvvÀgs igenom mjölkning.
TVB tjÀnstgör sÄ grym klocka, lika bra som jag minns den.
Det blir ett fÀrdigfoder (pellets) samt vitaminer,mineraler och salt och lite bananer och ÀpplenKlarar du dig endast med ditt egna ensilage under vintern eller blir det kosttillskott till kossorna?