• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Denna hĂ€mtad. Överraskar klart positivt

IMG_1962.jpeg
IMG_1960.jpeg
IMG_1961.jpeg

Cool Ă€ndĂ„! Inte sĂ„ld helt pĂ„ gummit men finns ju alternativ, fynd 🙂

Tror jag har begÄtt ett allvarligt misstag. Fick för mig att uppdatera trÀningsklockan till en senare version av densamma. Den mÀter allt möjligt, man kan betala med den, lyssna pÄ musik, den har hur lÄng batteritid som helst, och nÀr den vÀl behöver laddas gÄr det pÄ ett tjillevipp, den har inbyggd ficklampa och den gÄr konfigurera till stor del efter eget tycke.
Man frĂ„gar sig varför jag gjorde sĂ„. Den sitter pĂ„ hela tiden sedan nĂ„gon vecka sedan, och nĂ„gon större anledning till att ta av den ser jag inte. đŸ€„
20241026_175730.jpg

Vad ska det bli med alla mina shockar!?

Tror jag har begÄtt ett allvarligt misstag. Fick för mig att uppdatera trÀningsklockan till en senare version av densamma. Den mÀter allt möjligt, man kan betala med den, lyssna pÄ musik, den har hur lÄng batteritid som helst, och nÀr den vÀl behöver laddas gÄr det pÄ ett tjillevipp, den har inbyggd ficklampa och den gÄr konfigurera till stor del efter eget tycke.
Man frĂ„gar sig varför jag gjorde sĂ„. Den sitter pĂ„ hela tiden sedan nĂ„gon vecka sedan, och nĂ„gon större anledning till att ta av den ser jag inte. đŸ€„
20241026_175730.jpg

Ja, vi kan vÀl utfÀrda en varning hÀr. Skaffa ingen Garmin om ni vill behÄlla klockintresset.

20241026_175730.jpg

Den Àr ÀndÄ inte sÄ smart sÄ den hÄller koll pÄ brunsterna...

Tillbaka
Topp