• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dagens jobb-G.
IMG_3318.jpeg

Kikade dĂ€r igĂ„r, tror dom skulle ha nĂ€rmare 2 papp för en GW-M5610u 
 đŸ€Ż

Det Àr annonser som dyker upp nÀr man söker pÄ youtube.
Och trycker man pĂ„ annonsen sĂ„ visar det sig att priset inte alls Ă€r SÅ högt. Har sett sĂ„dant tidigare. Vet inte om det Ă€r en taktik för att fĂ„ folk att först hĂ€pna och av nyfikenhet gĂ„ in pĂ„ annonsen.

1000002833.jpg

Inatt lyckades inga av mina G-Shocks synka, sÄ nu fÄr jag försöka fixa det manuellt pÄ min GWG2k!

Mina digitala med MB6 var inga konstigheter att stÀlla tillbaka en timme, de kommer ju att synka korrekt nÀsta gÄng MB6 fungerar ÀndÄ. Men GWG var lite svÄrare. Hittade inget sÀtt att göra det pÄ utan att behöva byta DST frÄn auto till off eller nÄgot annat vis som skulle sabba den automatiska synken. NÄgon som har ett knep för detta?

Som tur Ă€r hade jag tillrĂ€ckligt bra tĂ€ckning för att göra en manuell synk nu đŸ’Ș

IMG_0121.jpeg

Det Àr annonser som dyker upp nÀr man söker pÄ youtube.
Och trycker man pĂ„ annonsen sĂ„ visar det sig att priset inte alls Ă€r SÅ högt. Har sett sĂ„dant tidigare. Vet inte om det Ă€r en taktik för att fĂ„ folk att först hĂ€pna och av nyfikenhet gĂ„ in pĂ„ annonsen.

1000002833.jpg
ÄndĂ„ inte sĂ„ "taktiskt" sĂ€tt och locka kunder pĂ„đŸ˜Ź

Tillbaka
Topp