• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

MudMasterMĂ„ndag
1000012041.jpg

TvÀttmÄndag
IMG_1919.jpeg

Funderar pÄ nÀsta G, stora frÄgan Àr vilken fÀrg det blir. Trodde jag var inne pÄ jelly varianter men konstigt Àr det de i lÄdan som blir anvÀnda minst
.
Har du en sĂ„n hĂ€r?? 🙂

Ojoj, hĂ€r försvinner man lite över en hektisk helg och glömmer checka in med wristshots och möts av typ tre sidor att ta igen. Bra jobbat trĂ„den 👌
Men ska kompensera lite den hÀr veckan...

Börjar med att öppna keepers frÄn Ali Express. Var dags att testa nÄgot nytt istÀllet för de sladdriga originalen i metall. TyvÀrr verkar det ju omöjligt att fÄ tag pÄ orginal till GWG-2000 till vettig peng. SÄ det blev till att testa.

Helt ok för en person begĂ„vad med taniga handleder. Eftersom keepern ger med sig lite kunde man dra upp den en bit dĂ€r bandet breddar sig och fĂ„ den att sitta kvar dĂ€r. Annars kĂ€ndes dom tyvĂ€rr större Ă€n orginal i metall 😅. Tiden fĂ„r utvisa om det Ă€r nĂ„got att ha.

Har nÄgon andra bra tips pÄ keepers som passar Mudmasters? Som Àr lÀtta att fÄ tag pÄ dÄ vill sÀga...
1000010831.jpg

1000010832.jpg
1000010834.jpg

1000010835.jpg

1000010838.jpg

Senast Àndrad:
TÄVLING!

Vinn ett band till GWG-1000 utan keeper. Vit zip-pÄse, verktyg och frakt ingÄr.
För att vinna behöver du bara reagera med 😼 och kommentera med en bild pĂ„ din mest slitna G-Shock.
Jag Àr envÀldig domare och kommer att utse tvÄ vinnare.

Lycka till!

1000010841.jpg

Ojoj, hĂ€r försvinner man lite över en hektisk helg och glömmer checka in med wristshots och möts av typ tre sidor att ta igen. Bra jobbat trĂ„den 👌
Men ska kompensera lite den hÀr veckan...

Börjar med att öppna keepers frÄn Ali Express. Var dags att testa nÄgot nytt istÀllet för de sladdriga originalen i metall. TyvÀrr verkar det ju omöjligt att fÄ tag pÄ orginal till GWG-2000 till vettig peng. SÄ det blev till att testa.

Helt ok för en person begĂ„vad med taniga handleder. Eftersom keepern ger med sig lite kunde man dra upp den en bit dĂ€r bandet breddar sig och fĂ„ den att sitta kvar dĂ€r. Annars kĂ€ndes dom tyvĂ€rr större Ă€n orginal i metall 😅. Tiden fĂ„r utvisa om det Ă€r nĂ„got att ha.

Har nÄgon andra bra tips pÄ keepers som passar Mudmasters? Som Àr lÀtta att fÄ tag pÄ dÄ vill sÀga...
1000010831.jpg

1000010832.jpg
1000010834.jpg

1000010835.jpg

1000010838.jpg

Jag har en ggb100 keeper i nĂ„gon lĂ„da tror jag, den kan du fĂ„ om du vill ha passar perfekt pĂ„ 1k testat sjĂ€lv 🙂

KvĂ€llsmacka och Graviy för mig, tog ungefĂ€r 2h Ă„ngra jag la ut denna igĂ„r 😅 FĂ„r nog dock ligga mkt i lĂ„dan till varmare vĂ€der dĂ„ den sitter bĂ€ttre, men tiden gĂ„r fort snart ☀ och vĂ€ldigt bra Ă€r den.
IMG_0905.jpeg

Tillbaka
Topp