MudMasterMĂ„ndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du en sÄn hÀr??TvÀttmÄndag
Funderar pĂ„ nĂ€sta G, stora frĂ„gan Ă€r vilken fĂ€rg det blir. Trodde jag var inne pĂ„ jelly varianter men konstigt Ă€r det de i lĂ„dan som blir anvĂ€nda minstâŠ.
Tur ÀndÄ att det finns sÄ mycket kul begagnat frÄn 20 k-500 kr pÄ GShocks
TĂVLING!
Vinn ett band till GWG-1000 utan keeper. Vit zip-pÄse, verktyg och frakt ingÄr.
För att vinna behöver du bara reagera med och kommentera med en bild pÄ din mest slitna G-Shock.
Jag Àr envÀldig domare och kommer att utse tvÄ vinnare.
Lycka till!
Ojoj, hÀr försvinner man lite över en hektisk helg och glömmer checka in med wristshots och möts av typ tre sidor att ta igen. Bra jobbat trÄden
Men ska kompensera lite den hÀr veckan...
Börjar med att öppna keepers frÄn Ali Express. Var dags att testa nÄgot nytt istÀllet för de sladdriga originalen i metall. TyvÀrr verkar det ju omöjligt att fÄ tag pÄ orginal till GWG-2000 till vettig peng. SÄ det blev till att testa.
Helt ok för en person begÄvad med taniga handleder. Eftersom keepern ger med sig lite kunde man dra upp den en bit dÀr bandet breddar sig och fÄ den att sitta kvar dÀr. Annars kÀndes dom tyvÀrr större Àn orginal i metall . Tiden fÄr utvisa om det Àr nÄgot att ha.
Har nÄgon andra bra tips pÄ keepers som passar Mudmasters? Som Àr lÀtta att fÄ tag pÄ dÄ vill sÀga...
TĂVLING!
För att vinna behöver du bara reagera med och kommentera med en bild pÄ din mest slitna G-Shock.
Lycka till!
Var lÀnge sen jag sÄg den fanns ju en pÄ forumet pÄ den gamla goda tiden nÄgon som vet vem som Àger den nu?Ingen hÀr inne som sitter pÄ en GMW-B5000V som dom vill avyttra?
Den skulle i sÄ fall fÄ komma till ett mycket kÀrleksfullt och varmt hem
Kan ju hÀnda att iaf en befinner sig hos migVar lÀnge sen jag sÄg den fanns ju en pÄ forumet pÄ den gamla goda tiden nÄgon som vet vem som Àger den nu?
JasÄ Àr de dÀr den gömmer sig...Kan ju hÀnda att iaf en befinner sig hos mig
Kanske man kan fÄ ta en köplats?Kan ju hÀnda att iaf en befinner sig hos mig
Beaternas beater of courseTĂVLING!
Lycka till!
Klart du kan Men bara sÄ du vet, jag sÀljer vÀÀÀÀldigt sÀllanKanske man kan fÄ ta en köplats?
Det har jag förstÄtt men det sista som överger en Àr hoppetKlart du kan Men bara sÄ du vet, jag sÀljer vÀÀÀÀldigt sÀllan
Kan sÀga att det Àr ,vÀrre Àn kön till Ullared om man ska köa till @roosterman s klockorKanske man kan fÄ ta en köplats?