Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ska du sÀlja en vacker dag sÄ hör av dig
MÄste du ha den direkt efter slÀppet sÄ Àr det Japan som gÀller. Vad jag har lÀst om sÄ Àr den inte en limiterad modell som DW-5040PG.Jag mÄste bara ha en sÄn hÀr DW5000R
NÄgon som hört nÄgot? Verkar som den ska slÀppas i dec, dÄ i Japan antar jag
Om man vill fÄ tag i en snabbast möjliga vid slÀpp hur gÄr man tillvÀga?
Kan man kontakta tex kulta eller klockmagasinet för att förhandsboka ?
Kan verka desperat o vilja ha den direkt speciellt eftersom den inte verkar bli limiterad. Men vore kul och skaffa den direkt vid slÀpp. Du fÄr gÀrna hojta till nÀr du ser att den blir tillgÀnglig pÄ nÄgon sida som du vet Àr Reko frÄn Japan du verkar ju ha riktigt bra kollMÄste du ha den direkt efter slÀppet sÄ Àr det Japan som gÀller. Vad jag har lÀst om sÄ Àr den inte en limiterad modell som DW-5040PG.
Ja den vill man ha pÄ direkten Har lÀst om att senaste ransomware attack kommer att försena slÀppet av just 5000R, hoppas inte det.Kan verka desperat o vilja ha den direkt speciellt eftersom den inte verkar bli limiterad. Men vore kul och skaffa den direkt vid slÀpp. Du fÄr gÀrna hojta till nÀr du ser att den blir tillgÀnglig pÄ nÄgon sida som du vet Àr Reko frÄn Japan du verkar ju ha riktigt bra koll
Man kan ju alltid hoppas pÄ att den hamnar i en julklapp givetvis en julklapp som man köpt till sig sjÀlvJa den vill man ha pÄ direkten Har lÀst om att senaste ransomware attack kommer att försena slÀppet av just 5000R, hoppas inte det.
Försenad batman Halloween bus eller godis, eller simtur?
Det ena behöver vÀl inte utesluta det andra?Försenad batman Halloween bus eller godis, eller simtur?