• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har börjat bli rutin och köra denna pÄ kvÀllarna
1000039293.jpg

Nu har man fÄtt retur godkÀnd pÄ BC som kom med felaktigt band (rem)
Slapp att betala frakten nu ocksÄ.
Fick med ett klockverktyg i leveransen gratis av dem Men den var ju tydligen tvungen att ocksĂ„ returnera för det stod pĂ„ returlappen att den skulle vara med 😂
Det kan vara sista gÄngen jag handlar frÄn brandfield Usch vad lÄngsam process och ingen kompensation överhuvudtaget men glad ÀndÄ att jag kan skicka tillbaka klockan

Jag mÄste bara ha en sÄn hÀr DW5000R
NÄgon som hört nÄgot? Verkar som den ska slÀppas i dec, dÄ i Japan antar jag
Om man vill fÄ tag i en snabbast möjliga vid slÀpp hur gÄr man tillvÀga?
Kan man kontakta tex kulta eller klockmagasinet för att förhandsboka ?

Jag mÄste bara ha en sÄn hÀr DW5000R
NÄgon som hört nÄgot? Verkar som den ska slÀppas i dec, dÄ i Japan antar jag
Om man vill fÄ tag i en snabbast möjliga vid slÀpp hur gÄr man tillvÀga?
Kan man kontakta tex kulta eller klockmagasinet för att förhandsboka ?
MÄste du ha den direkt efter slÀppet sÄ Àr det Japan som gÀller. Vad jag har lÀst om sÄ Àr den inte en limiterad modell som DW-5040PG.

MÄste du ha den direkt efter slÀppet sÄ Àr det Japan som gÀller. Vad jag har lÀst om sÄ Àr den inte en limiterad modell som DW-5040PG.
Kan verka desperat o vilja ha den direkt speciellt eftersom den inte verkar bli limiterad. Men vore kul och skaffa den direkt vid slĂ€pp. Du fĂ„r gĂ€rna hojta till nĂ€r du ser att den blir tillgĂ€nglig pĂ„ nĂ„gon sida som du vet Ă€r Reko frĂ„n Japan👍🙏 du verkar ju ha riktigt bra koll 👍

Kan verka desperat o vilja ha den direkt speciellt eftersom den inte verkar bli limiterad. Men vore kul och skaffa den direkt vid slĂ€pp. Du fĂ„r gĂ€rna hojta till nĂ€r du ser att den blir tillgĂ€nglig pĂ„ nĂ„gon sida som du vet Ă€r Reko frĂ„n Japan👍🙏 du verkar ju ha riktigt bra koll 👍
Ja den vill man ha pĂ„ direkten 🙂 Har lĂ€st om att senaste ransomware attack kommer att försena slĂ€ppet av just 5000R, hoppas inte det.

Ja den vill man ha pĂ„ direkten 🙂 Har lĂ€st om att senaste ransomware attack kommer att försena slĂ€ppet av just 5000R, hoppas inte det.
Man kan ju alltid hoppas pĂ„ att den hamnar i en julklapp givetvis en julklapp som man köpt till sig sjĂ€lv🎅
LÀnge sen jag va sÄ ivrig pÄ ett slÀpp frÄn Casio
1000039330.jpg

Nu vĂ€ntar jag pĂ„ frugan, kommer med kaffet. Har fodrat ut sĂ„ bara börja mjölka, grabben minsta kommer ocksĂ„ och ska köra traktor givetvis👍

Tillbaka
Topp