Gillar detaljerna men hade önskat att den kanske var orange Àn röd, men fin var denTVA?
MIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar detaljerna men hade önskat att den kanske var orange Àn röd, men fin var denTVA?
MIP
Har varit sugen pÄ att testa DW-H5600 och nÀr den hÀr slÀpptes var det bara att slÄ tillAh, den dÀr Àr inte alls dum. Gillar skarpt!
Kommer bjuda pÄ lite orange i morgonGillar detaljerna men hade önskat att den kanske var orange Àn röd, men fin var den
DÄ borde det gÄ att lyfta momsGod morgon Fick bli lite dekalpimpning av ena jobbdatorn
Vilken popp i tavlan, lyser upp fint i höstmörkretGodmorgon
Riktigt fin klockaSTORT tack till @ekke ! Inte minst för vinsten i tÀvlingen och gwg-strapen, men fin som han Àr har han Àven hittat lÀnkar till min MRG-100 sÄ jag kan ha den runt handleden! Stort tack!
(ja, en tidigare klÄpare har klÀmt gummit pÄ insidan, ska lösa det sÄ snart jag kan )
Den Àr i vÀldigt fint skick, förutom gummit dÄ. Men jag har för dÄliga grejer just nu för att öppna screwback (jag vÄgar inte riktigt heller för jag kommer repa.. )Riktigt fin klocka
Grattis!,En HR i mint skick hÀlsar med
Nu jÀklar Àr du ju i gÄng pÄ riktigt igen Hur mÄnga GW-B5600 och titanare har trillat in sista veckorna egentligen??En HR i mint skick hÀlsar med
Ja börjar bli smörj i maskineriet igen.Nu jÀklar Àr du ju i gÄng pÄ riktigt igen Hur mÄnga GW-B5600 och titanare har trillat in sista veckorna egentligen??
Hittade du en som Àntligen skickar hit?Ja börjar bli smörj i maskineriet igen.
Har Àven 3 st HR kinalÀnkar pÄ ingÄng
Ja men fick leta ett bra tagHittade du en som Àntligen skickar hit?