Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad betingar en sÄdan?NÄn som Àr sugen pÄ en portermodd?
Men vÀnta lite nu. Att köpa klockor Àr ju en livsstil. Bara för att man har en Garmin eller tvÄ behöver man ju inte byta inriktning. Eller hurNjaaa, det Àr ett annat klockmÀrke som har blivit mer intressant för vissa av oss...
Det Àr det negativa, att Garmin tar död pÄ klockintressetMen vÀnta lite nu. Att köpa klockor Àr ju en livsstil. Bara för att man har en Garmin eller tvÄ behöver man ju inte byta inriktning. Eller hur
Bra den dÀr fanken min ligger bara i pelicasetGWG-1000 fick hÀnga med pÄ jobbet idag
Jag tittar ofta men brukar inte göra sÄ mycket inlÀgg dock Àr man nyfiken pÄ en Garmin ocksÄ, dock kommer ja inte hoppa av G-Shock, men som trÀnings klocka, och G som fin klocka/orSjukt bra Portermodd
Det Àr vÀldigt dÄligt drag i trÄden dock.
Har mÀrkt det senaste tiden
KÀnns som typ hÀlften av folket hÀr inne har dragit till garmintrÄden
SjÀlv har jag köp stopp annars hade jag klippt den direkt.
Den Àr fin men vet att dem anvÀnds inte sÄ ofta
Varje gÄng jag ser GWG-1000 sÄ vill jag köpa en igen men vet samtidigt att jag inte kommer anvÀnda den. Det Àr nÄnting med dom dÀrBra den dÀr fanken min ligger bara i pelicaset
Japp de Àr vÀl alla funktionerna som gör Garmin sÄ populÀr.Varje gÄng jag ser GWG-1000 sÄ vill jag köpa en igen men vet samtidigt att jag inte kommer anvÀnda den. Det Àr nÄnting med dom dÀr
MÀter Body battery, sömnhistorik osv sÄ det blir att jag anvÀnder Garmin 24/7 tyvÀrr
InstÀmmer till fullo men @roosterman har ju fler klockor Àn oss alla andra tillsammans sÄ han borde kunna hÄlla lÄda hÀr tycker man juJapp de Àr vÀl alla funktionerna som gör Garmin sÄ populÀr.
Men man bli mer som en liten pojke med leksaker med G-Shock. Som en vuxen bebis typ. G-Shock Àr iaf tuffa och lekfulla pÄ samma gÄng.
Men fattar grejen att ha en klocka som har allt man behöver dÄ blir man nöjd o strÀvar inget .
Jag konstaterade bara trÄden blivit vÀldigt gles mot innan sÄ börja undra var alla tagit vÀgen
Precis sÄ
Ja du har ju nÄgra stycken som sagt, Du verkar ju ocksÄ kunna balansera Àktenskap ihop med lite vÀnsterprassel med GarminJag har aldeles för mÄnga redan.
Tar du tid pÄ matchen ocksÄ?LÄnga bollar!!
Högkvalitativ G-shock med GPS för 1600. Ett klipp enligt mig @Jockinho
SĂ€ljes - GPW-1000 och Steeldive 1972
TvÄ klockor sÀljes. Nog inte sÄ intresserad av byten just nu tyvÀrr. Har annat i sikte⊠Frakt, spÄrbar till ombud, ingÄr i priset. Referenser finns i mÀngder! Först ut en GPW-1000⊠Skick: Bra skick men spÄr av anvÀndning finns som synes. Bandet har flagnat lite men ser bra mkt vÀrre ut pÄ...klocksnack.se
Enig om att storleken Ă€r dess stora nackdel. Har haft GPW-2000. Riktigt hög nivĂ„. Men tyvĂ€rr nĂ€stan omöjlig för mig att bĂ€ra.HĂ„ller med! Skulle varit lite tunnare baraâŠ
Men den blir kvar just nu för min far ville ev prova den, kan jag bytlÄna hans G-steel vilket jag vill med
Och kanske lika bra, lÀr sÀkert Ängra mig i vÄr ÀndÄ
Enig om att storleken Àr dess stora nackdel. Har haft GPW-2000. Riktigt hög nivÄ. Men tyvÀrr nÀstan omöjlig för mig att bÀra.
Ăr sjĂ€lv 40 Ă„r i sommar och kan relatera till att det inte exploderar med resultat lĂ€ngre enda fördelen Ă€r att min Ă€mnesomsĂ€ttning gĂ„tt ner lite sĂ„ lĂ€ttare att lĂ€gga pĂ„ sig vikt mot förr, rĂ€tt skönt o inte va hungrig hela tiden som förr.Provat den med, tyckte den satt rĂ€tt bra Ă€ndĂ„ men ja tjocka Ă€r de. Risken Ă€r att jag vill ha en master of G igen i vĂ„r/sommar dĂ„ tjockleken kĂ€nns âbĂ€ttreâ denna Ă€r ju minst sagt prisvĂ€rd (sĂ„ förlorar sĂ€kert pĂ„ att sĂ€lja, bĂ€ttre lĂ„na ut ett tag)
Sen trÀnar jag numera 3-5ggr i veckan sÄ vem vet kanske fÄr jag bitiga armar likt @hepanter, @Derix , @spammerstakeahike (Àven fast jag insett det gÄr bra mkt lÄngsammare bygga nÄgot vid 40 Àn vid 20 som senast )
Provat den med, tyckte den satt rĂ€tt bra Ă€ndĂ„ men ja tjocka Ă€r de. Risken Ă€r att jag vill ha en master of G igen i vĂ„r/sommar dĂ„ tjockleken kĂ€nns âbĂ€ttreâ denna Ă€r ju minst sagt prisvĂ€rd (sĂ„ förlorar sĂ€kert pĂ„ att sĂ€lja, bĂ€ttre lĂ„na ut ett tag)
Sen trÀnar jag numera 3-5ggr i veckan sÄ vem vet kanske fÄr jag bitiga armar likt @hepanter, @Derix , @spammerstakeahike (Àven fast jag insett det gÄr bra mkt lÄngsammare bygga nÄgot vid 40 Àn vid 20 som senast )
De Àr dÀrför man ska maxa mellan 20- 45 Är sen bromsa förtvining enVÀnta du tills du Àr 50 plus. DÄ gÄr det riktigt lÄngsamt
Flest grejer nÀr man dör vinner!!InstÀmmer till fullo men @roosterman har ju fler klockor Àn oss alla andra tillsammans sÄ han borde kunna hÄlla lÄda hÀr tycker man ju
Hur Àr sjÀlva tanken att man ska kunna fira nÀr man vÀl vunnit...?Flest grejer nÀr man dör vinner!!
Har 7-8st Garmin ocksÄ... Fast fyrkantiga och monterade i bilarna och pÄ hojarna