• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NÄn som Àr sugen pÄ en portermodd?
E4ED9B0A-28B7-4297-BA15-6C21D693FF40.jpeg
Vad betingar en sĂ„dan? 🙂

Sjukt bra PortermoddđŸ€©
Det Àr vÀldigt dÄligt drag i trÄden dock.
Har mÀrkt det senaste tiden
KĂ€nns som typ hĂ€lften av folket hĂ€r inne har dragit till garmintrĂ„denđŸ€”
SjĂ€lv har jag köp stopp 😬 annars hade jag klippt den direkt.
Jag tittar ofta men brukar inte göra sĂ„ mycket inlĂ€gg đŸ«Ł dock Ă€r man nyfiken pĂ„ en Garmin ocksĂ„, dock kommer ja inte hoppa av G-Shock, men som trĂ€nings klocka, och G som fin klocka/or 😋

@Derix
@ironcastle
@L&W
@Dan1jel
@Agnby⌚
@Aros
@Jonte.L
@-RI-
Mfl
Visst behöver ni lite nytt in pĂ„ G fronten😀
Den Àr fin men vet att dem anvÀnds inte sÄ ofta :(

Bild pÄ dagens val
1000005788.jpg

Varje gĂ„ng jag ser GWG-1000 sĂ„ vill jag köpa en igen men vet samtidigt att jag inte kommer anvĂ€nda den. Det Ă€r nĂ„nting med dom dĂ€r đŸ«Ł
MĂ€ter Body battery, sömnhistorik osv sĂ„ det blir att jag anvĂ€nder Garmin 24/7 tyvĂ€rr đŸ„Ž
Japp de Àr vÀl alla funktionerna som gör Garmin sÄ populÀr.
Men man bli mer som en liten pojke med leksaker med G-Shock. Som en vuxen bebis typ. G-Shock Àr iaf tuffa och lekfulla pÄ samma gÄng.
Men fattar grejen att ha en klocka som har allt man behöver dÄ blir man nöjd o strÀvar inget .
Jag konstaterade bara trĂ„den blivit vĂ€ldigt gles mot innan sĂ„ börja undra var alla tagit vĂ€gen 😂

Japp de Àr vÀl alla funktionerna som gör Garmin sÄ populÀr.
Men man bli mer som en liten pojke med leksaker med G-Shock. Som en vuxen bebis typ. G-Shock Àr iaf tuffa och lekfulla pÄ samma gÄng.
Men fattar grejen att ha en klocka som har allt man behöver dÄ blir man nöjd o strÀvar inget .
Jag konstaterade bara trĂ„den blivit vĂ€ldigt gles mot innan sĂ„ börja undra var alla tagit vĂ€gen 😂
InstĂ€mmer till fullo men @roosterman har ju fler klockor Ă€n oss alla andra tillsammans sĂ„ han borde kunna hĂ„lla lĂ„da hĂ€r tycker man ju 😁

Högkvalitativ G-shock med GPS för 1600. Ett klipp enligt mig @Jockinho

Högkvalitativ G-shock med GPS för 1600. Ett klipp enligt mig @Jockinho

HĂ„ller med! Skulle varit lite tunnare bara

Men den blir kvar just nu för min far ville ev prova den, kan jag bytlĂ„na hans G-steel vilket jag vill med 🙈

Och kanske lika bra, lĂ€r sĂ€kert Ă„ngra mig i vĂ„r Ă€ndĂ„ 🙂

HĂ„ller med! Skulle varit lite tunnare bara

Men den blir kvar just nu för min far ville ev prova den, kan jag bytlĂ„na hans G-steel vilket jag vill med 🙈

Och kanske lika bra, lĂ€r sĂ€kert Ă„ngra mig i vĂ„r Ă€ndĂ„ 🙂
Enig om att storleken Àr dess stora nackdel. Har haft GPW-2000. Riktigt hög nivÄ. Men tyvÀrr nÀstan omöjlig för mig att bÀra.

Enig om att storleken Àr dess stora nackdel. Har haft GPW-2000. Riktigt hög nivÄ. Men tyvÀrr nÀstan omöjlig för mig att bÀra.

Provat den med, tyckte den satt rĂ€tt bra Ă€ndĂ„ men ja tjocka Ă€r de. Risken Ă€r att jag vill ha en master of G igen i vĂ„r/sommar dĂ„ tjockleken kĂ€nns ”bĂ€ttre” denna Ă€r ju minst sagt prisvĂ€rd (sĂ„ förlorar sĂ€kert pĂ„ att sĂ€lja, bĂ€ttre lĂ„na ut ett tag) 🙂

Sen trĂ€nar jag numera 3-5ggr i veckan sĂ„ vem vet kanske fĂ„r jag bitiga armar likt @hepanter, @Derix , @spammerstakeahike 🙈 (Ă€ven fast jag insett det gĂ„r bra mkt lĂ„ngsammare bygga nĂ„got vid 40 Ă€n vid 20 som senast 😅)

Provat den med, tyckte den satt rĂ€tt bra Ă€ndĂ„ men ja tjocka Ă€r de. Risken Ă€r att jag vill ha en master of G igen i vĂ„r/sommar dĂ„ tjockleken kĂ€nns ”bĂ€ttre” denna Ă€r ju minst sagt prisvĂ€rd (sĂ„ förlorar sĂ€kert pĂ„ att sĂ€lja, bĂ€ttre lĂ„na ut ett tag) 🙂

Sen trĂ€nar jag numera 3-5ggr i veckan sĂ„ vem vet kanske fĂ„r jag bitiga armar likt @hepanter, @Derix , @spammerstakeahike 🙈 (Ă€ven fast jag insett det gĂ„r bra mkt lĂ„ngsammare bygga nĂ„got vid 40 Ă€n vid 20 som senast 😅)
Är sjĂ€lv 40 Ă„r i sommar och kan relatera till att det inte exploderar med resultat lĂ€ngre 😂 enda fördelen Ă€r att min Ă€mnesomsĂ€ttning gĂ„tt ner lite sĂ„ lĂ€ttare att lĂ€gga pĂ„ sig vikt mot förr, rĂ€tt skönt o inte va hungrig hela tiden som förr.
Mycke handlar om vana med klockor nu nĂ€r jag haft square lĂ€nge kĂ€nna gwg stor igen,😂

VĂ€nta du tills du Ă€r 50 plus. DĂ„ gĂ„r det riktigt lĂ„ngsamt 👍

NĂ€r man vĂ€l har ruskat liv i nĂ„n automatare sĂ„ startar ju den bekanta Tamagotchi-relationen. Vill ju inte lĂ€mna den av handleden för lĂ€nge sĂ„ den börjar kippa efter andan.💀
Well, den fick Äka av för en fotosession med min 6902 iaf (eftersom det klagas pÄ lÄg aktivitet i trÄden ;)).
gw_6902k_32.jpg

Jag kunde dock hela tiden förestÀlla mig Seikon:
roy_batty.gif

😄

Tillbaka
Topp