• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NyförvÀrvet!
Skicket Àr sÄ dÀr lagom hÀrjat.
KrÀvdes en rejÀl tvÀtt innan den ens testades.
Metall lÀnken och plast delen har en gÄng i tiden varit limmad(?). RÀtt dÄlig konstruktion iom att lort Ä bös letar sig in dÀr i mellan.
Men nu Àr den skinande ren!
IMG_7814.jpeg

IMG_7801.jpeg

IMG_7800.jpeg

IMG_7799.jpeg
De var dit den kom! Varit sugen pĂ„ just den modellen ett tag men hade inte riktigt kassan för den, men super bra pris! Och grattis till en av dem bĂ€sta MTG enligt mig 😍

Tack! Ja de blev mycke klocka för pengarna kÀnns det som! Riktigt trevlig modell och perfekt storlek :D
FÄr sÀga till om du vill slÀppa den sen, sÄdan modell ja letar lite efter, dock kanske i bÀttre skick men de har kanske sin charm ocksÄ :p lyckades du limma tillbaka plasten eller var de nÄgon klips?

Sjukt bra PortermoddđŸ€©
Det Àr vÀldigt dÄligt drag i trÄden dock.
Har mÀrkt det senaste tiden
KĂ€nns som typ hĂ€lften av folket hĂ€r inne har dragit till garmintrĂ„denđŸ€”
SjĂ€lv har jag köp stopp 😬 annars hade jag klippt den direkt.
AlltsÄ Garmin har ju suttit pÄ i ungefÀr 7 veckor nu! Körde dubbelt en gÄng pÄ en promenad, annars OWG med denna.
20241113_124330.jpg

FÄr sÀga till om du vill slÀppa den sen, sÄdan modell ja letar lite efter, dock kanske i bÀttre skick men de har kanske sin charm ocksÄ :p lyckades du limma tillbaka plasten eller var de nÄgon klips?
Jag ska ha det i Ätanke ifall det blir aktuellt med försÀljning.
Ja man behöver ju inte vara jĂ€tterĂ€dd om den nu 😁
Nej inga clips eller lim, det gick att montera ihop allt utan, stiften hÄller ihop det.
Tror mest limmet Àr för att underlÀtta montering vid tillverkningen.

Jag ska ha det i Ätanke ifall det blir aktuellt med försÀljning.
Ja man behöver ju inte vara jĂ€tterĂ€dd om den nu 😁
Nej inga clips eller lim, det gick att montera ihop allt utan, stiften hÄller ihop det.
Tror mest limmet Àr för att underlÀtta montering vid tillverkningen.
aaha sÄ pass. har liknande pÄ min MTG dock aldrig tagit bort en lÀnk sÄ vet inte hur stiftet sitter eller sÄ :p men bra att veta om tillfÀllet kommer ^^
bÀsta med den modellen Àr att den har ju "quick exchange" och Duallume ^^ den modellen Àr Àven kallas "poormans MRG" eftersom den Àr lik en MRG, vilken ja tycker ÀndÄ kan vara lite charm i sig :p

1731499966580.png
1731499984309.png

Tillbaka
Topp