• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har nĂ„gra till sĂ„na 😁
IMG_20231010_102553_651.jpg

IMG_20240101_111111.jpg

IMG_20240222_224917_883.jpg
Snyggt jobbat Roosterman! Du Àr ju lika knÀpp som min fru, fast snÀppet vÀrre. Fick du inte till en bild igÄr, 11/11?

NĂ€r man vĂ€l har ruskat liv i nĂ„n automatare sĂ„ startar ju den bekanta Tamagotchi-relationen. Vill ju inte lĂ€mna den av handleden för lĂ€nge sĂ„ den börjar kippa efter andan.💀
Well, den fick Äka av för en fotosession med min 6902 iaf (eftersom det klagas pÄ lÄg aktivitet i trÄden ;)).
gw_6902k_32.jpg

Jag kunde dock hela tiden förestÀlla mig Seikon:
roy_batty.gif

😄
Bra du stöder trĂ„den som genomgĂ„r en kris just nuâ˜‘ïžđŸ˜Ž

Varje gĂ„ng jag ser GWG-1000 sĂ„ vill jag köpa en igen men vet samtidigt att jag inte kommer anvĂ€nda den. Det Ă€r nĂ„nting med dom dĂ€r đŸ«Ł
MĂ€ter Body battery, sömnhistorik osv sĂ„ det blir att jag anvĂ€nder Garmin 24/7 tyvĂ€rr đŸ„Ž
Men du har ju 2 armar. 😜😂
Jag brukar bĂ€r min nĂ€r jag trĂ€nar och nĂ€r jag sover. Fast nu nĂ€r jag har skaffat lite roligare band blir det svĂ„rt att ta av den. 😅

ligger i soffan med min GW-9400 och orkar inte ens ta en bild pÄ den för jag har huvudvÀrk efter stÀllt in allt man skall göra :p manual pÄ svenska men text sÄ liten sÄ vÀxlade med datorskÀrm med uppförstoring och YouTube men nu tror jag den Àr rÀtt Àven om tiden Àr fel men den skall ju Àndras inatt om klockan syncar i fönstret.

Bild kommer imorgon för denna 51 Äriga gubbe skall vila :cool:

ligger i soffan med min GW-9400 och orkar inte ens ta en bild pÄ den för jag har huvudvÀrk efter stÀllt in allt man skall göra :p manual pÄ svenska men text sÄ liten sÄ vÀxlade med datorskÀrm med uppförstoring och YouTube men nu tror jag den Àr rÀtt Àven om tiden Àr fel men den skall ju Àndras inatt om klockan syncar i fönstret.

Bild kommer imorgon för denna 51 Äriga gubbe skall vila :cool:
Tricket Ă€r att köpa en G-shock med bluetooth. Blir tokig nĂ€r jag har med de ”analoga” varianterna att göra 😊

Tricket Ă€r att köpa en G-shock med bluetooth. Blir tokig nĂ€r jag har med de ”analoga” varianterna att göra 😊

Enklare ja men i mitt gamla jobb sÄ fick vi inte ha smart watches eller med bluetooth. SÄ denna Àr faktisk super nice för min paranoida foliehatt hjÀrncell haha

Plus att nu jobbar jag bara med ungdomar som inte har förÀldrar eller Àr i statens omvÄrdnad.

NyförvÀrvet!
Skicket Àr sÄ dÀr lagom hÀrjat.
KrÀvdes en rejÀl tvÀtt innan den ens testades.
Metall lÀnken och plast delen har en gÄng i tiden varit limmad(?). RÀtt dÄlig konstruktion iom att lort Ä bös letar sig in dÀr i mellan.
Men nu Àr den skinande ren!
IMG_7814.jpeg

IMG_7801.jpeg

IMG_7800.jpeg

IMG_7799.jpeg

Tillbaka
Topp