Snyggt jobbat Roosterman! Du Àr ju lika knÀpp som min fru, fast snÀppet vÀrre. Fick du inte till en bild igÄr, 11/11?Har nÄgra till sÄna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt jobbat Roosterman! Du Àr ju lika knÀpp som min fru, fast snÀppet vÀrre. Fick du inte till en bild igÄr, 11/11?Har nÄgra till sÄna
Bra du stöder trÄden som genomgÄr en kris just nuNÀr man vÀl har ruskat liv i nÄn automatare sÄ startar ju den bekanta Tamagotchi-relationen. Vill ju inte lÀmna den av handleden för lÀnge sÄ den börjar kippa efter andan.
Well, den fick Äka av för en fotosession med min 6902 iaf (eftersom det klagas pÄ lÄg aktivitet i trÄden ).
Jag kunde dock hela tiden förestÀlla mig Seikon:
DÄ har du morgondagensBra den dÀr fanken min ligger bara i pelicaset
Det dÀr jÀkla jobbet gjorde ju att jag glömde bort tidenSnyggt jobbat Roosterman! Du Àr ju lika knÀpp som min fru, fast snÀppet vÀrre. Fick du inte till en bild igÄr, 11/11?
PÄ vingarna förstÄs bÀst effekt dÀrLego innan middag. FrÄgan Àr bara. Vart ska laserkanonerna sitta?
Men du har ju 2 armar.Varje gÄng jag ser GWG-1000 sÄ vill jag köpa en igen men vet samtidigt att jag inte kommer anvÀnda den. Det Àr nÄnting med dom dÀr
MÀter Body battery, sömnhistorik osv sÄ det blir att jag anvÀnder Garmin 24/7 tyvÀrr
Sjukt bra klocka och grattis coolaste GWG1000 on the market
Sjukt bra klocka och grattis coolaste GWG1000 on the market
Riktigt bra dĂ€r! ĂverlĂ€gset tuffaste Mudmastern
Japp. Ligger mitt lag under lÀgger jag till tid och leder dom blÄser jag av tidigare.Tar du tid pÄ matchen ocksÄ?
Tricket Ă€r att köpa en G-shock med bluetooth. Blir tokig nĂ€r jag har med de âanalogaâ varianterna att göraligger i soffan med min GW-9400 och orkar inte ens ta en bild pĂ„ den för jag har huvudvĂ€rk efter stĂ€llt in allt man skall göra manual pĂ„ svenska men text sĂ„ liten sĂ„ vĂ€xlade med datorskĂ€rm med uppförstoring och YouTube men nu tror jag den Ă€r rĂ€tt Ă€ven om tiden Ă€r fel men den skall ju Ă€ndras inatt om klockan syncar i fönstret.
Bild kommer imorgon för denna 51 Äriga gubbe skall vila
Tricket Ă€r att köpa en G-shock med bluetooth. Blir tokig nĂ€r jag har med de âanalogaâ varianterna att göra
Riktigt lyckad den dÀrGod morgon. PG hÀnger med i dag.
LÀtt ÄtgÀrdat......Fanken har bara 3 g-shock kvar hur gick detta till?