Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klockia.se t ex. De har tre varianter av GW-B5600BC med kombi bracelet. Och bra priser. Minst en finns i lager, annars tar det bara nĂ„n vecka eller tvĂ„.NĂ„gra tips vart man kan köpa squares med kombi bracelet? Ăr sugen pĂ„ en !
Funktionalitet eller vad syftar du pÄ?Jag förstÄr mig pÄ G-Shock ungefÀr lika dÄligt som Grahams klockor.
Snarare utseendet.Funktionalitet eller vad syftar du pÄ?![]()
Fullt förstÄeligt, utseendet Àr förvisso en del av funktionaliteten i form av att stÄ pall mot det mesta. Sedan finns det sÄklart mer exklusiva G-Shocks i MR-G serien.Snarare utseendet.
Grejen - och det kanske Àr inbillning - Àr att Casio verkar göra en sÄ stor grej av hur tuffa klockorna Àr att de börjat se fejktuffa ut. Undantaget Àr de retrodesignade, typ den som visas till kavaj och vit skjorta pÄ en föregÄende sida.Fullt förstÄeligt, utseendet Àr förvisso en del av funktionaliteten i form av att stÄ pall mot det mesta. Sedan finns det sÄklart mer exklusiva G-Shocks i MR-G serien.
Haha, fÄr till viss del hÄlla med. Men för mig Àr det en del av charmen med G-shock, det Àr rackarns robusta klockor med fler anvÀndningsomrÄden Àn vad jag personligen behöver och tÄl mer stryk Àn vad jag lÀr bjuda pÄ. Ja men kika, finns nÄgra poster om dessa, hÀr i trÄden likasÄGrejen - och det kanske Àr inbillning - Àr att Casio verkar göra en sÄ stor grej av hur tuffa klockorna Àr att de börjat se fejktuffa ut. Undantaget Àr de retrodesignade, typ den som visas till kavaj och vit skjorta pÄ en föregÄende sida.
Tack för tipset om MR-G, ska ta en titt pÄ dessa.![]()
För min del handlar estetisk uppskattning av G-Shock, givetvis bortom den helt överlÀgsna funktionaliteten, om att till fullo förstÄ sig pÄ och omfamna konceptet "fulsnygg".Grejen - och det kanske Àr inbillning - Àr att Casio verkar göra en sÄ stor grej av hur tuffa klockorna Àr att de börjat se fejktuffa ut. Undantaget Àr de retrodesignade, typ den som visas till kavaj och vit skjorta pÄ en föregÄende sida.
Tack för tipset om MR-G, ska ta en titt pÄ dessa.![]()
Pimp My Summer-G:
DW-6900ww-7 âThe Marinerâ
![]()
![]()
![]()
FörlÄt mig Fader, jag har syndat...
Jag har monterat ett natoband pÄ min G-shock. Jag Ängrar mig djupt, erkÀnner mitt misstag och lovar att aldrig mer upprepa det!
![]()
För min del handlar estetisk uppskattning av G-Shock, givetvis bortom den helt överlÀgsna funktionaliteten, om att till fullo förstÄ sig pÄ och omfamna konceptet "fulsnygg".
Jag har gÄtt i G-Shocktankar ett tag och nu blev jag övertygad, en sÄndÀr stÄlis villhöver jag verkligen!
Dagens inköp (present till hustrun),
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
âHoteiâ ur âSeven Lucky Godsâ-serien, DW-5600SLG-7.
Mycket bra!Dagens inköp (present till hustrun),
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
âHoteiâ ur âSeven Lucky Godsâ-serien, DW-5600SLG-7.
Lagt ut en del pÄ sÀlj och eftersom jag vÀgrar anvÀnda klockor till försÀljning sitter denna sÀkert pÄ handleden. Och en sbgw235 men den Àr jag sÄ nojjig om hairlines sÄ den fÄr ingen handledstid allsOvanligt bÀst idag!
![]()
Ja. Fast det Àr vÀl nÀr den lyser den har blÄ siffror?Vad Àr det hÀr för rackare?
Ref?
Ăr den vit?
GÄr igÄng pÄ de blÄ siffrorna!![]()
Jag har absolut ingen aning.Ja. Fast det Àr vÀl nÀr den lyser den har blÄ siffror?
Kanske inte, nÄn hÀr vet nog sÀkert.