Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Imponerande mÄnga G-Shock du har haft med dig pÄ din resaSnart dags att styra kosan mot Sverige igen, byter till den resvÀnliga grodan,
![]()
Bara 3st!Imponerande mÄnga G-Shock du har haft med dig pÄ din resa
Grym!
Grym!
Men vad Àr det som gör att MR-G kostar sÄ mycket mer Àn vanliga G-Shock?
Kvaliteten pÄ boetten Àr pÄ en mycket hög nivÄ. Har lÀst att det Àr Seiko som tillverkar den i samma fabrik som GS. Materialet Àr smidd titan, en teknik som jag tror att Seiko Àr ensamma om. Linjerna Àr riktigt skarpa!Grym!
Men vad Àr det som gör att MR-G kostar sÄ mycket mer Àn vanliga G-Shock?
Kan vi lÄtsas att det Àr Miami, 1980, eller i alla fall typ sommar?![]()
För mig brister det pÄ motiveringen, ett skavt armband efter rutschkanan pÄ leklandet Àr det mest spÀnnande nÄgon av mina g-shocks varit med om.![]()
Missa inte podd-tÀvlingen. KÀnns ju lökigt att göra reklam för den men det Àr ett schysst pris som jag gissar att flera av er skulle bli glada av att vinna.
Hahah, "out-miamivicad"@Flipper2 Woa! ErkÀnner mig out-miamivicadmer 80 tal fÄr man leta efter!
För mig brister det pÄ motiveringen, ett skavt armband efter rutschkanan pÄ leklandet Àr det mest spÀnnande nÄgon av mina g-shocks varit med om.
Men podden fÄr tummen upp, jag serfram mot fler avsnitt!
För mig brister det pÄ motiveringen, ett skavt armband efter rutschkanan pÄ leklandet Àr det mest spÀnnande nÄgon av mina g-shocks varit med om.
Men podden fÄr tummen upp, jag serfram mot fler avsnitt!
Det Àr ju bara att ljuga och hitta pÄ nÄt.Samma hÀr. Har vÀl drÀmt armen i en vÀgg nÀr jag skulle ta kortaste vÀgen och sen lite stÀnk av barnmat och krÀk. Mer spÀnnande Àn sÄ blir det inte.
Men kudos till podden @yonsson. Jag kommer fortsÀtta att lyssna!
NÄgon riskerar skvallra om rymdvarelserna. DÄ rycker du ut. Det hemliga, diskret traditionella men hypermoderna tjÀnsteuret GW-5000 pÄ... coolare Àn coolast:MiB idag ocksÄ, trotjÀnaren pÄ.
![]()
RÀkna med att vÀrdet inte hÄller sig (pÄ nÄgra klockor). Tycker de sÀljs för hyfsat billigt begagnade ÀndÄ men Àven nya Àr det rabatter pÄ ibland.Nu har jag varit och testat lite olika efter att suget vÀxt till oanade proportioner.
Kom snabbt fram till att det Àr en vanlig stÄlis som Àr min melodi och det kÀnns spontant som liiite mkt pengar för en daily beater men nÀr jag kollat pÄ köp & sÀlj sÄ inser jag att det Àr inte mÄnga slantar upp till en ny (tack vare lite skön rabatt i butiken)
Vad Àr uppe med detta, Àr det en tillfÀllig hype pÄ modellen just nu eller kan man rÀkna med att vÀrdet hÄller sig sÄ pass bra?
Isf ligger det nÀra till hands att slÄ till pÄ en ny![]()
Ah, fringe. Vad jag saknar den serien!NÄgon riskerar skvallra om rymdvarelserna. DÄ rycker du ut. Det hemliga, diskret traditionella men hypermoderna tjÀnsteuret GW-5000 pÄ... coolare Àn coolast:
![]()
NÄgon riskerar skvallra om rymdvarelserna. DÄ rycker du ut. Det hemliga, diskret traditionella men hypermoderna tjÀnsteuret GW-5000 pÄ... coolare Àn coolast:
![]()
Jag Àr inte intresserad av modellen sjÀlv men det verkar ha varit lite smÄbrist pÄ stÄlisar dÄ de under en tid sÄldes för nÄgon tusenlapp eller tvÄ över MSRP. Casio kanske togs pÄ sÀngen vad gÀller efterfrÄgan och att priserna ökade under en kortare period innan tillverkningen hann ikapp för nu verkar de ligga pÄ rimliga nivÄer igen.Nu har jag varit och testat lite olika efter att suget vÀxt till oanade proportioner.
Kom snabbt fram till att det Àr en vanlig stÄlis som Àr min melodi och det kÀnns spontant som liiite mkt pengar för en daily beater men nÀr jag kollat pÄ köp & sÀlj sÄ inser jag att det Àr inte mÄnga slantar upp till en ny (tack vare lite skön rabatt i butiken)
Vad Àr uppe med detta, Àr det en tillfÀllig hype pÄ modellen just nu eller kan man rÀkna med att vÀrdet hÄller sig sÄ pass bra?
Isf ligger det nÀra till hands att slÄ till pÄ en ny![]()