Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev ju asgrym med stÄlkit.Trodde vi skulle slippa, men icke.
Snacka om att HR-lÀnken gör sig grymt bra till 5610.
Blev ju asgrym med stÄlkit.
Blev den tung? Tyngre Àn en vanlig stÄl-square?
GWM-5610 med kombilÀnk, kanske den enda square man egenligen behöver? Om man Àr en rationell mÀnniska alltsÄ...
Den hÀr Àr min tredje 5610⊠jag sÀljer den inte igen, den Àr ett mÄste, den Àr beroendeframkallandeGWM-5610 med kombilÀnk, kanske den enda square man egenligen behöver? Om man Àr en rationell mÀnniska alltsÄ...
Beater vs fin-5610Den hÀr Àr min tredje 5610⊠jag sÀljer den inte igen, den Àr ett mÄste, den Àr beroendeframkallande
Sen börjar man strÀva... Vill ha tegelvÀgg ocksÄ, vill ha screwback, titan vore kul sen Àr de kört....GWM-5610 med kombilÀnk, kanske den enda square man egenligen behöver? Om man Àr en rationell mÀnniska alltsÄ...
PÄ höger hand... MisstÀnker de sitter en Garmin pÄ vÀnstra
Oops... Men den Àr nÀstan som en G-Shock.PÄ höger hand... MisstÀnker de sitter en Garmin pÄ vÀnstra
G-armin???Oops... Men den Àr nÀstan som en G-Shock.