Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev lÀcker ju!Justerat lÀnken. Sitter riktigt bra nu tycker jag.
JÀkla vildsvinJag brukar ju hissa lantlivet, men allt Àr inte alltid 100.
Men som tur Àr sÄ Àr Peggy 100 iaf.
SnyggtNu sÄ. Köpte ju en GWG-1000-1A pÄ tratten av den dÀr anvÀndaren frÄn Kina. Blev sugen efter jag köpte black out GWG-100.. DessvÀrre var den totalt inrökt, la dumt nog inte till det pÄ omdömet pÄ tratten, om personen röker sjÀlv eller köper in klockor vet jag ej. SÄ, vinsten av band frÄn @ekke kunde inte kommit lÀmpligare. Resten fick bada i Àttika ett par dagar, det hjÀlpte, trodde jag. Bezel och de dÀr "vingarna" (som tydligen heter protectors) köptes nya, skruvar och sjÀlva klockan Àr ÀndÄ okej frÄn röklukt efter idogt skrubbande (note att jag Àr vÀldigt kÀnslig för lukter). Bezel och protectors kom idag:
Nej det var min första, ej najs surprajs, som kidzen sÀger.Snyggt
SjÀlv Äkt pÄ niten o köpa inrökta GShocks, inge kul bonus o fÄ pÄ köpet
Ăr inte helt uppdaterad gĂ€llande Oaken, men Ă€r det portern du skaffat?Proportionerna gör klockan.
Har aldrig varit ett oakfan, va motstÄndare frÄn första början. NÀr de första stÄlisarna kom sÄ börja jag mjukna.
Denna övertrÀffade mig mer Àn jag vÀntat mig, b5000 MRG Àr sÀkert förbannad dÀr nere i lÄdan nu.
Jag Àr beredd o sÀga att denna G-Shockr den G-Shock som gett mig mest fjÀrilar i magen av alla jag köpt
Ja precis stĂ€mmer RI s gamlaĂr inte helt uppdaterad gĂ€llande Oaken, men Ă€r det portern du skaffat?
Riktigt bra!Ja precis stÀmmer RI s gamla
Tack ja den Àr verkligen perfektRiktigt bra!
Nu sÄ. Köpte ju en GWG-1000-1A pÄ tratten av den dÀr anvÀndaren frÄn Kina. Blev sugen efter jag köpte black out GWG-100.. DessvÀrre var den totalt inrökt, la dumt nog inte till det pÄ omdömet pÄ tratten, om personen röker sjÀlv eller köper in klockor vet jag ej. SÄ, vinsten av band frÄn @ekke kunde inte kommit lÀmpligare. Resten fick bada i Àttika ett par dagar, det hjÀlpte, trodde jag. Bezel och de dÀr "vingarna" (som tydligen heter protectors) köptes nya, skruvar och sjÀlva klockan Àr ÀndÄ okej frÄn röklukt efter idogt skrubbande (note att jag Àr vÀldigt kÀnslig för lukter). Bezel och protectors kom idag:snygg hur lÀnge fick du vÀnta pÄ klockan?
10 dagar sÄ det var relativt snabbt tycker jagsnygg hur lÀnge fick du vÀnta pÄ klockan?
10 dagar sÄ det var relativt snabbt tycker jag
Bra skick och som beskriven, nu Àr ju ny bezel pÄ pÄ bilden dock, men ja, röklukt var ej beskrivetJa vÀldigt fort. Har sett hans annonser men inte vÄgat. Men den ser ju jÀvligt snygg ut.
Bra skick och som beskriven, nu Àr ju ny bezel pÄ pÄ bilden dock, men ja, röklukt var ej beskrivet
Urs de var sÄ pass undrar om de var enbart med denna (om han nu Àr lite av en köp/sÀljare) eller om det Àr han som röker som en tok men min frÄga var dock, blir det nÄgon tull eftersom den kom ifrÄn kina?Nu sÄ. Köpte ju en GWG-1000-1A pÄ tratten av den dÀr anvÀndaren frÄn Kina. Blev sugen efter jag köpte black out GWG-100.. DessvÀrre var den totalt inrökt, la dumt nog inte till det pÄ omdömet pÄ tratten, om personen röker sjÀlv eller köper in klockor vet jag ej. SÄ, vinsten av band frÄn @ekke kunde inte kommit lÀmpligare. Resten fick bada i Àttika ett par dagar, det hjÀlpte, trodde jag. Bezel och de dÀr "vingarna" (som tydligen heter protectors) köptes nya, skruvar och sjÀlva klockan Àr ÀndÄ okej frÄn röklukt efter idogt skrubbande (note att jag Àr vÀldigt kÀnslig för lukter). Bezel och protectors kom idag:
Ja det Àr ju frÄgan, men jag tÀnker mig att i lÀnder i asien röks det mer Àn.. HÀr i alla fall?Urs de var sÄ pass undrar om de var enbart med denna (om han nu Àr lite av en köp/sÀljare) eller om det Àr han som röker som en tok men min frÄga var dock, blir det nÄgon tull eftersom den kom ifrÄn kina?
Annars tror ja du gjorde ett bra jobb med att rensa de du kunde
Ingen snö hÀr. Men nÄgon mil in i skogarna har det kommit nÄgra cm.Det verkar som att just jag har klarat mig vÀldigt bra frÄn ovÀdret blev att gÄ till ladugÄrden istÀllet den vanliga tiden
Lite index som skiftar i grönt idag. Man fÄr passa pÄ att stÄ under lysrör nÀr inte solen lyser
@roosterman har du fÄtt nÄn snö?
NÀÀ.. Jag tycker nog du ska göra dig av med den dÀr..Ingen snö hÀr. Men nÄgon mil in i skogarna har det kommit nÄgra cm.
SÄ i brist pÄ snö hissar jag Japanska flagga istÀllet. Och dÄ mÄste man vÀl ha en passande G? Eller hur @T-wiz ?
Du vet att du har förstatjing OM den kommer lÀmnaNÀÀ.. Jag tycker nog du ska göra dig av med den dÀr..